خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

وقتی ارزش ها عوض بشوند ...

ارزش­ ها که عـوض بشن

عوضی ­ها با ارزش میشن

پ ن 1 : عکس مذکور، حاشیه سخنرانی رئیس جمهور!! در تاریخ 16 آذر امسال هست!!

پ ن 2 : سعی کردم عکس رو اونطور که صحیح هست، نمایش بدم!!

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علیکم
هواداران این طیف همان کسانی هستند که عکس روح الله کبیر را در فتنه 88 پاره کردند حال هم با برعکس نمودن عکس امام و اسمشو نیار سعی بر بزرگ جلوه دادن خائنین به نظام را دارند و در این روز هم آنگونه که اخبار موثق دارم این است که از ریاست جمهوری خواستار رفع حصر خیانتکاران را داشتند و بر کار خود نیز اصرار دارند.یک مقداری بسیجیهای حاضر در مراسم کوتاه آمدند و حتی قرار بود که چند نفری برای ایراد سخنرانی پشت تریبون بروند اما صرف نظر کردند و تانها بیانیه خود را کتبا به روحانی ارائه دادند.

محمدساعدی پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 19:17 http://mohamadsaedi.blogfa.com/http://

سلام آقا بهرام
من از سیاست خیلی سر در نمی آورم ولی خوب که گوش کنیم امروز صدای زنچیر تانکها و اتحاد عربی وهابی صهیونیزم را به وضوح می شنویم و سنگهایی که دیوانگان و هیستریکهای سیاسیت وتخلف ونفاق در چاه ویل اختلافات می اندازند هزارتا عاقل را به زحمات طاقت فرسا وامیدارد مشکل است فهمش برای آنهایی که قد ارزنی دل در گرو وحدت ندارند وحدت ودرکش همان بصیرتی است که مد نظر ولایت است هوشیاری وبیداری ملت تحت هدایت ولایت از این پیچ خطرناک تنها راه برون رفت است دعا کنیم که وحدت در جامعه مان برقرار شود که فتنه وانحراف وهر اسم دیگری جز آبروی رفته نصیب نخواهند داشت که ملت 9دیساز آماده اند وهوشیار و به اشارتی و و تکان سبابه ای نیاز ..و اما گفتیم تصاویر امامزاده اپلود شده که نشده بود تا دگر روز یاحق درود بر شما آقابهرام ممنون که در صحنه ای خدا جفظت کند

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد