خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مراسم زیارت حضرت رسول(ص)

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

مراسم زیارت حضرت رسول(ص) اینجا کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 77

نظرات 7 + ارسال نظر
بیطرفم من سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 00:40

سلام جناب همایون دستتون درد نکنه عالی بود. اجر تان امام حسن مجتبی (ع)

سلام علیکم
باید در شکر نعمت‏ عظیم ولادت رسول اکرم(ص) در ماه ربیع الاول کوشش‏ فراوان کرد و رحمت‏ وسیع خداوندی را برای‏ خود فراهم سازیم . تمامی ماه‏ ربیع را غنیمت‏ شمرده ، با توسلات و مناجات خود را از الطاف حق بهره‏ مند سازید .
حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) مبارک باد.
روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

جواد سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 19:08

سلام
شهر من مامونیه با مطلبی جدید منتظر شماست[گل]

بیخود منتظره

بیطرف پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 14:25

سلام ممنون عکس هارا واس مشاهده ی ما میزاریز خیلی زحمت می کشید/اما یک سوال شما همه جا مراسم باشه مخصوصا هیت ثارلله و تعزیه و مسجد و ارشاد و فرمانداری و..عکس می گیرید اونم این جور که معلومه بدون هیچ هزینه ای. پس چرا از مراسمات هیت دارالحسن عکس نمی گیرید؟؟؟؟؟؟

سلام، کسی به بنده نگفته بیا عکس بگیر

یا حق
در ضمن، سوال بعدیتون رو سعی کنید با مشخصات بزارید

امیر جمعه 5 دی 1393 ساعت 08:51

سلام چه ساده مسئولین شهرمون از کنار زحمتهای شما میگذرندالبته شاید چون همش حق رامیگی بهشون برمیخوره انشاالله اجر این کارات باامام حسین وبری کربلا

سمیرا یکه تاز شنبه 6 دی 1393 ساعت 21:01

سلامی دوباره به هنرمند خوب خوب خوبمان

من میخواستم جواب سوال نظر سنجی تون رو در این پست جواب بدم

نمره شما قطعا بیسته .چون صرفنظر از مطالب خوب و به روزتون بسیار مردمدار و مودب هستید

امیدوارم حق مطلب رو از بیان این مورد (که خودتون بهتر منظورمو میدونید)بیان کرده باشم

یا حق

متشکرم بانو ، دیگه وقتی با اهل فرهنگ و شعر و ادب هم کلام بشیم، همین میشه دیگه
مخلص

همایش گرامیداشت نه دی در روز پنجشنبه مورخه 11 دی ماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد علی بن ابیطالب شهر مامونیه برگزار می گردد.

سخنران دکتر صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسبق

مکان مسجد علی بن ابیطالب مامونیه

روابط عمومی پایگاه شهید دستغیب مامونیه

لطفا اطلاع رسانی فرمایید.با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد