خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تهدیدنامه

یه سری اسکرین شات هست، به وقتش منتشر میکنم

منتظرم ببینم بازم برام مزاحمت ایجاد میکنن یا نه

شوخی نداریم که

هرکه با آل سید علی در افتاد

ور افتاد

دقت کن آقای محترم:

ور افتاد


راستی، پیامکتون رو هم نگه داشتم 

پ ن : مخاطب بسیار خاص. (البته شناس)

پ ن 2: الان دارم تهدید میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علیکم
تو بازی زندگی موقع یارکشی چه خوبه آدم بگه : من و خدا شما همه ...
امیدوارم منظورم را متوجه شده باشی تا بعد...

مخاطب خاص جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 11:06

یزیدیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد