خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

یک سوال ساده از جناب رئیس جمهور:

یک سوال ساده از جناب رئیس جمهور:

آقای روحانی!

اگر فرانسه کاریکاتور شما را کشیده بود

به ظریف اجازه می دادید به فرانسه برود؟

اگر کاریکاتور هاشمی رفسنجانی را کشیده بود چه طور؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 10:02

سلام داش بهرام من جواب میدم اصلاوابدا

سلام علیکم
بزرگترها شاید به یاد داشته باشند البته نمی دانم شاید شما نیز اطلاع داشته باشید روزی روزگاری مجله ای در ایران عزیز چاپ می شد با نام (((گل آقا))) در این مجله فکاهی انواع و اقسام کاریکاتور از نماینده و وزیر گرفته تا کارمند و کارگر چاپ می شد اما یکی از روزها حرفی و کاریکاتوری چاپ شد که ییهو به قول فردوسی پور به صورت خود جوش درش تخته شدمرحوم صابری (گل آقا)در سال 83 به علت سرطان درگذشت روحش شاد و یادش گرامی باد

سمیرا یکه تاز دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 22:40

سلام اقا بهرام

چقدر بعضی از پست هاتون تامل بر انگیزه

من ترجیح میدم در سکوت یه کم فکر کنم

پاینده باشید برادر خوبم

محمد چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 17:13

سلام،ن اشکالی نداشت چون آزادی بیان بود ،تازشم اهانت به شخص بود نـــــــــــه شخصیت ،وقتی کاریکاتور شخصیتی بزرگ و بی چون و چرا و منجی نجات بشریت از جهل مانند حضرت ختمی مرتبت محمد رسول الله کشیده میشه باید مسببین و حامیانشون را بی چون و چرا مورد خشم قرار دهیم.

منظورت رو نگرفتم

محمد پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 19:54

سلام :منظورم اینه که کاریکاتور شخص ایرادی ندارد ولی شخصیت باید برخورد شود حالا گرفتی :

اقا حساس نشو، بیخیال اصن، نزن مارو حالا این دفعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد