خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اشاره به یک نکته

دوستان عنایت داشتن چرا کم پست میزاری، خواستم عرض کنم که ما هر موقع حرفی میزنیم، باید به دوستان و بزرگواران متعددی جواب پس بدیم، گوشمون رو میکشن، بالاخره تا درد گوشمون خوب بشه، زمان میبره دیگه، ما هم تا درد گوشمون خوب میشه میاییم پست میزاریم دوباره

معنی کلمه حادثه

فرهنگ لغت عمید

(صفت) {عربی: حادثَة، جمع: حادِثات و حَوادِث}

[hādese] 

حادث

پیشامد تازه؛ واقعه؛ رویداد

آسیب و بلا

فرهنگ فارسی معین

(دِ ثِ) [ ع . حادثة ] (اِفا.) 1 - آن چه نو پدید آمده . 2 - رویداد، اتفاق . ج . حادثات ، حوادث

معنی کلمه حماسه

فرهنگ لغت عمید

(اسم) [عربی: حَماسَة] «حماست»

 [he(a)māse]امری افتخارآمیز که از روی شجاعت، مهارت، و شایستگی انجام شده باشد

نوعی شعر در وصف پهلوانان که داستان‌های منظوم از نبردها، دلاوری‌ها، و افتخارات قومی و نژادی یک ملت را دربر دارد، مانند شاهنامۀ فردوسی

(اسم مصدر) شجاعت؛ دلاوری؛ دلیری

فرهنگ فارسی معین

(حَ س ) [ ع . حماسة ] 1 - (مص ل .) دلیری کردن . شجاعت نمودن . 2 - (اِ.) شعر رزمی


از همین تریبون خدمت عزیزانی که پست های بنده رو به صورت گزینشی میبرن خدمت بزرگواران، یه خداقوت عرض میکنم، خواستم بگم خداروشکر ما هستیم، تا بعضی دوستان روزی بگیرن

نظرات 6 + ارسال نظر
نفس پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 18:37 http://dehkade-dokhtarane.blogfa.com

سلام
عکس های 22 بهمن رو نمیزارید تو وبلاگتون؟؟

سلام، چرا میزارم، در حال خونه تکونی منزل هستیم
سرم خلوت بشه حتمن میزارم

امیر پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 22:38

سلام دوست دارم شدید دردوبلات بخوره توسرم

خدا نکنه عشقم

هادی بیابانی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 09:55

سلاااااااااام بر بهرام خان

عکس من فراموش نشه ها و الا دست به چوق میشمابابروبچ

دلیریان جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 13:41 http://shaerekochak.parsiblog.com/

عکس های 22 بهمن ...

سلام علیکم
مراقب گوشات باش به قول حسام بیک جفت گوشاتو می برم تا خین بیاد ها

هل هذا جدار
نعم هذا جدار
حاج کاک بهرام دبیر عربی

سید رضا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:37 http://seyedreza.it

ابلیس فقیه است گر اینها فقهایند...



خدایی جا داره این "حادثه" ساز ها رو خط خطی کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد