خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

حماسه 22 بهمن93

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

حماسه 22 بهمن93 اینجا کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 65

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

عکس برتر را انتخاب کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
ابراهیم نیک بخش شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 20:55 http://shahrezarand.blogfa.com

سلام بر آقای همایون
مثل دفعات گذشته دستتان درد نکند .
اگر شماره داشت دوستان راحت انتخاب می کردند .ولی خواسته اضافی است چون کار مجانی را نباید ایراد گرفت .
بهر حال من تصویر دو نفره اقای عبدالله کاتبی و دیکر ی که دو چرخه دارد را می پسندم زیرا هر دو نفر لال هستند.

سلام آقا نیک بخش زنده باشید و سلامت

یه کارایی دارم میکنم با این انتخاب برگزیده ها
چشم

دلیریان شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 22:30

زیبا ...
ممنون

عکس منتخب ؟؟

هادی بیابانی یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 00:03

سلام علیکم دست گلت درد نکنه رفیق من عکسای زیبایی هست

عکس انتخابی جدا از عکس خودم که نمونه هست

هشتمین عکس به نظرم هنرمندانه هست

عشقییی

امیر یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 15:20

سلام مثل همیشه زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بود ولی حیف من تو عکسات نبودم

بمیری هعی

سید رضا دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:29 http://seyedreza.ir

دومین عکس از بالا
عکاسش خیلی حرفه ایه!

دماغت سرویس

nafas یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 18:51 http://dehkade-dokhtarane.blogfa.com

ممنون بابت عکس هاتون
همه ی عکسا به نظرم خوب بودن...

دلیریان یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 19:45

عکس منتخب ...
نمیشه انتخاب کرد ولی 14 یا 16 از پایین
یا شاید دومی از بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد