خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

عیادت شهردار و شورای شهر از بیماران

سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

عیادت شهردار و شورای شهر از بیماران اینجا کلیک کنید

تعداد عکس ها : 40


عکس برتر را انتخاب کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا یکه تاز جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 17:06

سلام

خسته نباشید

دست مریزاد

امیر جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 19:15

سلام عکاس شهرمون حرف نداره فقطم تورو میگم

زرندستان یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 17:53 http://www.zarandestan-ch.blogfa.com/

دریغ، اوس-د علی هم رفت



شهریور 1349 بود؛ چشم براه نتیجه کنکور دانشگاه بودم.نیمه های کوچهِ

ما، سه راه می شد. خانه ی پدری اش سرِ نبش بود. ساختمان خشت و

گلی را خراب کرده ، داشت اتاقی نو بنا می کرد؛ تنها بود؛ خود، هم بنّا بود

و هم کارگر؛ گفتم: خدا قوّت، علی دایی! گفت: خداحافظ. گفتم: تنهایی!

کارگری چیزی نداری! گفت: کارگر پیدا نمیشه! می دانستم که شاید...

به هرحال، گفتم: می خواهی کمکت کنم! خندید که: نه،.... شما؟!....

گفتم: چه عیبی داره؟! من بیکارم، کاری ندارم. و دست به کار شدم.

دو یا سه روز کمکش کردم و اتاق ساخته شد. تازه نامزد کرده بود.

آن خانه، پس از 44 سال، هنوز پابرجاست. البته فروختند. خانه ی

پدری بود. دریغ که اوس-د علی، که ما به او علی دایی می گفتیم،

همین دیروز از دنیا و مافیها، خداحافظی کرد. خدا، اوس-د علی شارق

را رحمت کناد. سنّ زیادی نداشت. حوالی 70 یا کمتر. چندین سال

بنّایی کرد. و چندین سال هم مرغداری. زحمت بسیاری کشید. مردِ

خودساخته ای بود. مردانه مرد. لوطی، دست و دل باز. جوانمرد؛ و بی آزار؛

و دیگر چه بگویم. انّا لله و انّا الیه راجعون.

چنان بِزی که اگر خاک ره شوی، حافظ

غبار خاطری از رهگذارِ ما نرسد.

م.ع.چ 3 اسفند 1393

سلام علیکم
(( انا لله و انا الیه راجعون ))
سلام علیکم
برادر ارجمند جناب آقای بهرام همایون و عباس شارق:

در اینجا لازم است از طریق این وب سایت این مصیبت دردناک را خدمت شما و خانواده محترمتان و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

((روحش شاد و یادش گرامی باد))
روابط عمومی و اعضای هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

محمدساعدی دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 15:06 http://mohamadsaedi.blogfa.com/http://

سلام علیکم
حاج علی از نزدیکان بود کلی در زمان دانش آموزی شاگردی برایش کرده بودم انسان وارسته صادق مهربان بخدا خیلی دوستش داشتم وبه اندازه صدتا کتاب ازش خاطره دارم این مصیبت را به شما و والده محترم وتمام داغدیدگان تسلیت می گویم مرد نازنینی از دستمان رفت نفرین بر جادههای که قتلگاه شده اند...
محمدساعدی

دارالحسن علیه السلام سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 00:15

مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها
سخنران:حجت الاسلام والمسلمین سیدرضاکمالی
مداح:جناب آقای علی تیموری
زمان 94/1/1الی94/1/3،ساعت 20:30
مکان :مجموعه فرهنگی مذهبی دارالحسن علیه السلام

سلام سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 09:15

الان چیجوری عکس برتر رو انتخاب کنیم؟نه گزینه داره نه شماره!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه فکری بکن براش

سلام، انتقاد خوبی بود دوست ارجمند
پیگیری میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد