خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صد ناز بکردی ُ خریدم، گله کردی

در این کشتی درآ، پـا در رکـاب ماست دریـاها

متـرس از موج، بسم الله مجریها و مُرسـی ها

اگر این ساحران اطوار می ریزند طوْری نیست!

عصا در دست اینک می رسند از کوه موسی ها


امروز میشه 40 روز، 40 روز از مرگ پدربزرگم گذشت

«حاج علی محمد شارق»

شاید تو ذهنا این سوال پیش بیاد که چرا اینقدر رابطه عاطفی برقرار بوده و ...

من یه پدر بزرگ داشتم، اونم پدربزرگ مادریم

پدربزرگ پدریم رو هیچ وقت ندیدمش، قبل از تولدم پر کشید و ...

خیلی سعی کردم تو این مدت، تو برخورد با آدما همون بهرام همیشگی رو نشون بدم

فکر کنم تا حدی تونستم، ولی خب اونی که باید بروز میدادم رو نگه داشتم تو صندوقچه دلم

دلمون هم این وسط برنامه ها داشت هااااا، صد بار بهش گفتم :

صد ناز بکردی ُ خریدم، گله کردی

بگذریم...

از این به بعد قول می دم بیشتر آپ باشم ..


همین از سـر گذشـتن سرگذشت ماست پنداری

همین سرها... همین سرهای سرگردان صحراها

شـب قـدری رقـم زد خـون مـا تقـدیر عالـم را

کـه همـرنـگ غـروب ماست صبح سرخ فرداها

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 10:44

سلام داش بهرام بلندی این جهان به کوتاهی عمر ماست خدا بیامرزتش

سلام علیکم
خداوند حاج علی رو رحمتش کنه با ما هم سلام علیکی داشت به هر حال قسمت هر چه باشد همان است .دست تقدیر چهل روز پیش حاج علی را از ما گرفت یک روز هم نوبت من و تو خواهد بود قدیمیا انسانهای شریفی بودند مثل حاج علی و مثل خیلی های دیگه که بین ما نیستند اما کماکان زندگی ادامه داره بنده باز هم درگذشت این پدر مهربان را خدمت جنابعالی و دوست و برادر عزیزم عباس آقای شارق تسلیت عرض می کنم. روحش شاد

دلیریان یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 23:35

روحشون قرین رحمت الهی
خدا نگهدار خانواده تون باشه ..

متشکرم ، سرکار خانم محترم

سید رضا سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 15:52 http://seyedreza.ir

سلام بهرام جان سال نو مبارک

نبودی جات خالی بود

منتظرت بودیم دادا


خط خطی های بهرام یادش بخیر
یه وبلاگ پر بحث یادش بخیر

یه عکاس ساده که لنزش به شش متر میرسید
همان خط خطی های بر حَـقِ بهرام ، یادش بخیر

ز شهرک نوشت و ، از آن کارهای زشت
و روزی که رفتش تو گونی ، گذشتش بخیر

امامی که هرجمعه اسکورت می رفت تا قنوت
و بهرامِ بی کله یادش بخیر

واین شعر سید شده دردسر
خدایا خودت عاقبت رانمایان بخیر

عشقی سید

همایون یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:51 http://tasniim313.mihanblog.com

سلام.
به وبلاگ منم سر بزنی یه نظر بزاری دلمون شاد میشه

چش آبجی خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد