خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شنگول نامه :)) :|

در روزگاری نه چندان دور، نمایشگاهی پُر از کتاب برگزار شد

اینگونه بود که به چند دلیل عزم سفر بر بستیم 

تا خوراک روح خود را از مصلی تهران

-محل برگزاری نمایشگاه کتاب- 

خریداری بنُماییم.

دلیل یَکُم :

به علت تغییر مکان واحد صنفی، دیگر دسترسی به سیستم ندارم. (مـَـ مــَـ ن، من سیستم میخوام)

دلیل دُیُّم :

عکسی از کتاب بانوی هنرمند دیار زرندیه خانم یکه تاز در غرفه مربوطه اندازیم و کیفور شویم.

دلیل سِیُّم

این دلیل خیلی مهم نی ... 


راستی، سوراخی در جدول لیگ برتر وجود داره ، که بهش میگن استقلال  


عکس کتاب "شاید یک روز عاشق شوم" سرکار خانم یکه تاز، در نمایشگاه کتاب امسال

استقبال از درب حرم حضرت عباس(ع)

 سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

استقبال از درب حرم حضرت عباس(ع) قسمت اول

اینجا 

و برای مشاهده

استقبال از درب حرم حضرت عباس(ع) قسمت دوم

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها قسمت اول : 60

تعداد عکس ها قسمت دوم : 59

الله مع الصابرین ...

سلام علیکم، خوبیــــن ؟

بازدید پستم رفت بالا ، متوجه شدم دوستان منتظر آلبوم تصاویر هستن

خیلی مخلصیم

یه دو هفته ای هست که درگیر نقاشی منزل هستیم

لذا رسیدن به سیستم مثل رسیدن به توافقات هسته ایه

چند روزی هم صبر کنید، ان شاءالله که آلبوم رو کار میکنم

راستی، میگن چرا بی اعصاب قلم میزنی

خواستم بگم :

پر بودم از حرف و گلگی

خودکارم رو صفحه پلکید

نوشتم، خوندم، صحنه ترکید

 

گِله نامه

اول؛

تشکر میکنم از مردم عزیز شهرستان عزیزتر از جانم، علی ­الخصوص مردم شهر مامونیه، مرکز شهرستان زرندیه که رسم میهمان نوازی و استقابل از درب حرم حضرت باب­الحوائج اباالفضل العباس رو به خوبی بجا آوردند. به احترامتون می ایستم و کلاه از سر برمیدارم.

دوم؛

تشکر میکنم از فرماندار محترم، مدیریت اداره اوقاف شهرستان، شهرداری، شورای شهر، بسیج و نیروی انتظامی

همچنین تشکر ویژه دارم از مامورین محترم نارنجی پوش شهرداری، دستتون رو میبوسم

سوم؛

تشکر میکنم از خودم، که تمام انرژیم رو گذاشتم و از در و دیوار بالا رفتم تا بتونم بهترینا رو ثبت کنم.(امیدوارم که اینطور بوده باشه) تریپ خودشیفته بازی

چهارم؛

تشکر میکنم از تیم زحمت کش اداره اوقاف، بانوان خادم، آقایون خادم، که در تمهید مقدمات برگزاری، زحمات فراوانی کشیدن 

پنجم؛

خاک بر سرِ بهرام همایون

چرا ؟؟؟

حوصله تشریفات ندارم، ایضا وقتش رو

پس مستقیم میرم سر اصل صحبت هام

چون شبی که درب حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) جلوی امامزاده سیدمنصور(ع) قرار میگیره

چندین و چند مورد خانم های بی حجاب(دقت کنید، کم حجاب نه هاااا، بی حجاب) با بلوز و شلوار!! وارد امامزاده میشن وخیلی راحت و خوش و خورم میچرخن و کسی نیست بگه خانما!! دوغتون به چند من!!!

البته این برا اندک زمانی هست که خود بنده شاهدش بودم!

کار با این قسمت ندارم...

بهرام نمیتونه بره بگه خانم بزرگوار، خانم محترمه، متشخص، ان ­شاءالله که تنتون سلامت باشه و سالهای سال سایه پدر و مادر عزیزتون بالای سرتون باشه، خواهش میکنم ازتون یه کم مراعات کنید . پوششتون قشنگه، جذابه، ولی مناسب این مکان نیست.!

در یک درصد مواقع، طرف مقابل بنده، منطقی عمل میکنه

اما در 99 درصد مواقع دیگه، با کتک از بهرام پذیرایی میشه

اما صحبت من اینجاس

اون شب شصت و هفت هزارتا خانم(الکی مثلن)، به عنوان خادمین شریفه امامزاده از این (پشمک ها) دستشون بود (خاک کف پای هرچی خادمه، سرمه چشم بهرام)

این بزرگواران دقیقا کجا بودن ؟؟؟

چیکار میکردن ؟؟؟

اصن وظیفشون چی بوده ؟؟

وظیفشون این بوده که صفوف نماز رو مرتب کنن؟؟؟

مگه ملت بچه ابتدایی هستن ؟؟

زمان اینکه یکی بیاد به حجاب این و اون گیر بده گذشته

نسل امثال من هم منقرض شده

اما تو خیابون هرکی هر جور دوس داره، لباس بپوشه!

ولی امامزاده، یه مکان مقدس هست، باید چه از لحاظ پوشش و چه از لحاظ رفتاری، بهش احترام گذاشته بشه!!

میدونم سرتون شلوغ بوده، میدونم روده درازی کردم، میدونم دارم حرف رایگان میزنم

ولی خب بدونید، من حرفم رو میزنم.

اما به پای بی احترامی نزارید، خدا شاهده قصد بی حرمتی ندارم


بی صبرانه منتظر شکایات (برخی)مسئولین از این متن هستم

کار که ندارن انجام بدن سرسشون گرم بشه

بلکه از من شکایت کنن به یه نوعی وقتشون بگذره


راستی، عکسا زیاده، در اولین فرصت میزارم رو وبلاگ

 

 

صله رحم مجازی(قسمت نهم) ×!×

سلام علیکم

در جهت معرفی وبلاگ ها به بازدیدکنندگان محترم

سری هم به وبلاگ ذیل بزنید ضرر نمی کنید

وبلاگ و مزاجه من تسنیم، خواهر جان خودم

پ ن : چند روزی هست که تو مسابقات استانی وبلاگ نویسی موفق به کسب مقام اول شده