خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صله رحم مجازی(قسمت نهم) ×!×

سلام علیکم

در جهت معرفی وبلاگ ها به بازدیدکنندگان محترم

سری هم به وبلاگ ذیل بزنید ضرر نمی کنید

وبلاگ و مزاجه من تسنیم، خواهر جان خودم

پ ن : چند روزی هست که تو مسابقات استانی وبلاگ نویسی موفق به کسب مقام اول شده

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد ج چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 05:53 http://jammi.blogsky.com

با درود
خواندمت و لذت بردم. وبلاگ زیبا و خواندنی داری. امیدوارم همیشه در حال پیشرفت باشی.
خوشحال میشم به منم سر بزنی.
در ضمن خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه مایل بودی در خدمتم
با سپاس

زرندستان سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 09:10 http://www.zarandestan-ch.blogfa.com/

درود بر تو و بهرام و بر همایون باد/
هماره در همه ی مُلک، شوقِ قانون باد/
بدان که بانوی هر خانه هست زحمت کش/
هماره شیرزن، اندر درون و بیرون باد/
وَ هر زمان که کند نیت امامزاده/
مباد خاک امامزاده از دلش خون باد/
مباد چشمه ی چشم و زبانِ آق بهرام/
به راه امر به معروف، رود جیحون باد/
چراغی از ره مهر و کرم بکن روشن/
میان این همه لیلی، دل تو مجنون باد/
م.ع.چ. 22 اردیبهشت 1394

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد