خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

گِله نامه

اول؛

تشکر میکنم از مردم عزیز شهرستان عزیزتر از جانم، علی ­الخصوص مردم شهر مامونیه، مرکز شهرستان زرندیه که رسم میهمان نوازی و استقابل از درب حرم حضرت باب­الحوائج اباالفضل العباس رو به خوبی بجا آوردند. به احترامتون می ایستم و کلاه از سر برمیدارم.

دوم؛

تشکر میکنم از فرماندار محترم، مدیریت اداره اوقاف شهرستان، شهرداری، شورای شهر، بسیج و نیروی انتظامی

همچنین تشکر ویژه دارم از مامورین محترم نارنجی پوش شهرداری، دستتون رو میبوسم

سوم؛

تشکر میکنم از خودم، که تمام انرژیم رو گذاشتم و از در و دیوار بالا رفتم تا بتونم بهترینا رو ثبت کنم.(امیدوارم که اینطور بوده باشه) تریپ خودشیفته بازی

چهارم؛

تشکر میکنم از تیم زحمت کش اداره اوقاف، بانوان خادم، آقایون خادم، که در تمهید مقدمات برگزاری، زحمات فراوانی کشیدن 

پنجم؛

خاک بر سرِ بهرام همایون

چرا ؟؟؟

حوصله تشریفات ندارم، ایضا وقتش رو

پس مستقیم میرم سر اصل صحبت هام

چون شبی که درب حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) جلوی امامزاده سیدمنصور(ع) قرار میگیره

چندین و چند مورد خانم های بی حجاب(دقت کنید، کم حجاب نه هاااا، بی حجاب) با بلوز و شلوار!! وارد امامزاده میشن وخیلی راحت و خوش و خورم میچرخن و کسی نیست بگه خانما!! دوغتون به چند من!!!

البته این برا اندک زمانی هست که خود بنده شاهدش بودم!

کار با این قسمت ندارم...

بهرام نمیتونه بره بگه خانم بزرگوار، خانم محترمه، متشخص، ان ­شاءالله که تنتون سلامت باشه و سالهای سال سایه پدر و مادر عزیزتون بالای سرتون باشه، خواهش میکنم ازتون یه کم مراعات کنید . پوششتون قشنگه، جذابه، ولی مناسب این مکان نیست.!

در یک درصد مواقع، طرف مقابل بنده، منطقی عمل میکنه

اما در 99 درصد مواقع دیگه، با کتک از بهرام پذیرایی میشه

اما صحبت من اینجاس

اون شب شصت و هفت هزارتا خانم(الکی مثلن)، به عنوان خادمین شریفه امامزاده از این (پشمک ها) دستشون بود (خاک کف پای هرچی خادمه، سرمه چشم بهرام)

این بزرگواران دقیقا کجا بودن ؟؟؟

چیکار میکردن ؟؟؟

اصن وظیفشون چی بوده ؟؟

وظیفشون این بوده که صفوف نماز رو مرتب کنن؟؟؟

مگه ملت بچه ابتدایی هستن ؟؟

زمان اینکه یکی بیاد به حجاب این و اون گیر بده گذشته

نسل امثال من هم منقرض شده

اما تو خیابون هرکی هر جور دوس داره، لباس بپوشه!

ولی امامزاده، یه مکان مقدس هست، باید چه از لحاظ پوشش و چه از لحاظ رفتاری، بهش احترام گذاشته بشه!!

میدونم سرتون شلوغ بوده، میدونم روده درازی کردم، میدونم دارم حرف رایگان میزنم

ولی خب بدونید، من حرفم رو میزنم.

اما به پای بی احترامی نزارید، خدا شاهده قصد بی حرمتی ندارم


بی صبرانه منتظر شکایات (برخی)مسئولین از این متن هستم

کار که ندارن انجام بدن سرسشون گرم بشه

بلکه از من شکایت کنن به یه نوعی وقتشون بگذره


راستی، عکسا زیاده، در اولین فرصت میزارم رو وبلاگ

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 22:06

سلام داداش خدایی دیدم چقدر زحمت میکشیدی مخصوصا روبروی دفتر امام جمعه که میرفتیا بالا امیدوارم مسئولین چشم داشته باشن ببینندکه فکر نکنم یه تشکر میکنم از فرماندار ظاهرا خیلی زحمت میکشد باشند باطنا الله واعلم از شهرداری تشکر میکنم بابت آبهای گرمی که میداد از فرمانده سپاه بابت امنیت عالی که خالصانه کار میکردند مثل بچه های اداره برق واقعا خدایش تشکر میکنم در رابطه با مسئله ای که گفتید هی شیطان را لعنت میکنم هیچی نگم هی نمیشه این را باید امام جمعه به مسئولین بگه فقط نمیشه که به هئیت ها و دانشگاه آزاد گیر داد اره بابا امامزاده را ولش کن اونا اینا میگن نه من حجاب در سطح شهرستان فوران میکنه امامزاده شده محل قرارومدارودستشویش شده محل.......... ای کاش عکس میگرفتی شطرنجی میکردی نگن چیزی نبوده بزرگش کردید طرف بیسیم گرفته دستش داره با موبایلش اسمس بازی میکنه بیسیم بچه بازی شده میدونی ما چی یاد گرفتیم یاد گرفتیم فقط مراسم بگیریم یه فیلم بردار دعوت کنیم مثل آقای دوربینی بینیم که بگیم بابا منم بودمااااا حرف اول وآخر سرتون رانند زیر برف فقط خم وراست شدن نیست تو نماز شما مسئولید سرتون را بگیرید بالا ببینید چه وضع حجاب در شهرستانه اونوقت میگوید چرا گناه زیاد شده بابا اصل را ول کردید فرع راببینی طرف بدونه حجاب میاد بیرون مانتو کوتاه البته نپوشه بهتره اونوقت میگی جوان گناه نکنه بابا پس وظیفه ی تو مسئول چیه والله من یک نفر نمیگذرم اون دنیا از تک تکتون همین کارا را کردید جوان از مسجدشده

اقا حمید :))) خدا صبر بده بهت :))) چاکریم، چه دل پری :)))

.........m یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 22:46 http://harfhayenagofte93

سلام وب خوبی داری.به وب منم سری بزن..ممنون

سلام علیکم
وقتی که پیامکها و بنرهایی وجود داشته مبنی اینکه درب ضریح با هماهنگی آنها بوده که جای بسی تاسف است
بهرام جان حرص و جوش نخور به جایی نمی رسی.
اما همین امروز مقام معظم رهبری اوامری در این خصوص برای نیروی انتظامی صادر فرمودند امیدوارم با این دستورات مسئولین به هوش بیایند و کاری کنند
به قول معروف:
روزگاری شهر ما ویران نبود

دین فروشی اینقدر ارزان نبود

نغمه مطرب دوای جان نبود

هیچ صوتی بهتر از قرآن نبود


دختران را بی حجابی ننگ بود

رنگ چادر بهتر از هر رنگ بود


دختر با حجب حیا قرتی نبود

خانه فرهنگ!!!! کنسرتی نبود


مرجعیت مظهر تکریم بود

حکم او عالمی را تسلیم بود


یک سخن بود و هزاران مشتری

آن هم از لوث قرائت ها بری


وای که در سالهای سیاه دوهزار!!!

کار فرهنگی شده!!!! پخش نوار


ذهن صاف نوجوانان محل

پر شد از فیلم های مبتذل

بهرام جان برخی اشخاصی که در ان محل حضور داشتند فقط فکر میکروفن بودند که دیگه کاری به اطراف و اکناف نداشتند!!

محمد دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 18:35

سلام عزیز دل : وقتی امربه معروف و نهی از منکر نزد کسانی که از لباس روحانیت در شهر ما فقط سنگینی اونا حس میکنن و حرفشو میزنندو ظاهر شهر را اراسته میکنندو دریغ از عمل به آن از خودت وامثالهم انتظاری نیست یعنی اصن از مردم عادی انتظاری نیس ، خب وقتی میگیم این شهر واس درست کردن رزمه کاری برای برخی شده یعنی کلش واس اوناس پ باید اونا جواب گو باشن وما نظاره گر تو بگو تواین اوضاع حرفی آیا مجال عملی هس؟ راستی چرا ستاد بازسازی عتبات را یادت رفت بگی اونا که بیشترین زحمت رو کشیدن ! تک خور نکنه از بالایی ها زیر دوربینی گرفتی

دماغتون سرویس که من هرچی میگم، شما از توش یه ”مو” پیدا میکنید

علیرضا مولایی دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 23:53

آقا حمید
شرمنده ها جسارت میکنم
ولی پیامک دادن کجاش مشکل داره؟
اصلا که چی این حرف؟

کی کجا پیامک داده ؟ :)))

دلیریان سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 07:40

خواندیم خواندیم و پایین که آمدیم
هیچ از عکس نبود !
خدا را شاکریم در شهر ما ازین خبرها نبود
آخر حرمت نگهداری هم چیز خوبیست ..

سلام بانو دلیریان، خونه رو ریختیم به هم، داریم رنگ میزنیم، دسترسی ب سیستم ندارم فعلا، حتما در گذاشتن عکسها، تعجیل میکنم :)

حمید پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 00:06

سلام آقای مولایی متن منا بخون قشنگ ممنظورم اینه به کسی که بیسیم میدن ازش توقع دارند دوتاچشم داره دوتا دیگه قرض کنه حواسش باشه به مراسم تا بی حرمتی بوجود نیاید مثل بی حجابی در امامزاده نه که با گوشیش بازی کنه

محمد پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 20:26

سلام : اولا دماغ خودت سرویس دوم کدوم مو؟ اصن موی چی ؟ مگه مویی اصن بود؟ گیرم که بود،که نبود حالا فرض برمحال که بود!چرا موها همش واس ماس ،خب یک کمش بزاریم برا اونا .لابد الان میگی اونا کین ؟ بابا اونا دیگه اونا که حرفین و عملی نیستنا و رزمه ای هستن البته خیلی خوب که عملی نیستن وگرنه خرج عملشون هم رو دوش مامونیه بود :

اقا من غلط کردم

سید عباس کمالی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 23:14

با سلام لطفا به ما هم سری بزنید .
http://andakeytafakor.loxblog.com/

محمد شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 21:49

سلام : خدا نکنه غلط بکنی واقعا کار بدی من که تا حالا نکردم ولی اونایی که کردن میگن کاش ... خورده بودیم ولی ... بگذریم راستی صحبت از فاضلاب کردی خواستم بگم مگه خدای نکرده دیوونه ای میخوای کاری کنی شمیم روح افزاش از خیابون اصلی شهرمون برچیده بشه با خیلی زحمت کشیدن تا این طرح کشیده شد اجرا شد میدونی چه هزینه ای شد راستی چقد چایی وشیرینی و... اره همون که میدونی اونوقت تو میخوای بگی بوی فاظلاب که از تو میدون تعزیه شروع و تا پایین شهر ادامه داره باید ... اقا بیخیال ول کن بچسب به درست که خربزه فعلا کاله اگه رسیده شد بعد بذار زیر پای مسئولین ::بیخیال

الهام یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 06:48

با سلام و تشکر از زحمات فراوانی ک میکشید
چندی پیش ی کتابی مطالعه کردم ک توش میگفت ادمی ک حتی ی تار موش از روسری یا به هر طریقی بیرون باشه فرد بی حجابه پس ما اصلا فرد کم حجاب نداریم که شما تو متن تأکیدهم میکردید

سلام، خوش اومدید ، چی بگم والله ..

سید رضا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:15 http://seyedreza.ir

استغفرالله ربی و اتوب علیه
شیطونه میگه بیام با تسبیح بزنم کف دستت که دیگه وقت اینا که باره
1-اجتناب از تمرکزگرایی در سیاستگذاری فرهنگی،
2-تغییر نگرش مردم نسبت به دولت بویژه در مسائل فرهنگی،
3- مشارکت آزادانه مردم درفعالیتهای فرهنگی و آگاه سازی وخودآگاهی فردی و اجتماعی
صرف میشه ا نگیری



آنـکـه خـلـق عـالمـی را می‌فـریبـد با ریا
سَرتر از شیطان نباشد کمتر از روباه نیست!

هادی کاوسی یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:22

بهرام جان سلام من لایکت میکنم دادش و حمایت بهرام جان باز خیلی مراعاتشونو کردی سر بسته حرف زدی خدایی حاشا به کرمت باید عکس میگرفتی میگفتی آقای امام جمعه بازم تشکر کن از آقایون تو تریبون نماز جمعه بهرام جان یک پیشنهاد خواهشا از این گرد و غباری که تو جاده کریم آباد میشه یک گزارش تصویری بگیری بد نیست داداش اگر دقت کرده باشی پیشروی کرده داره میاد سمت شهر زنگ زدم فرمانداری میگم آقای فرماندار خبر داره میگه بله اطلاع داره میگم پس چرا کاری نمیکنه گوشی رو قطع میکنه این جواب یک شهروند و همدلی و همزبانی با مردم بعد زنگ زدم دفتر امام جمعه میگم جریانو میگه مردم باید بیان بگن میگم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است میگه دسستت درد نکنه که به فکر مردم افتادی و الان همچنان ادامه دارد من چند سال دارم تو لیکا میرم و میام این مهمان ناخوانده به قول آقایان هست کی مهمانی تمام میشه خدا میدونه لایکی داداش

عکس دارم، میزارم

همایون دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:33 http:///tasniim313.mihanblog.c/

سلام بر برادر بزرگوارم
برادر من اینقدر خودت رو اذیت نکن اگه این خانمایی که میگی براشون اهمیت داشت، این پوشش بیرونشون نبود.
خدا خوب میدونه چیکار کنه.

قربون خواهریم :))

طرفدار چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 09:20

سلام
خدا قوت
آقا بهرام از این چیزا زیاده
باید صر کرد

عشقی دادا جان

<<<<<<<معترض>>>>>>> پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 10:09

چرا دیر به دیر پست میذاری؟
چشم یه ملت دنبالته

سلام دادا، حق با شماس
بنده کوتاهی کردم، امتحاناتم شروع شده، تو این یکی دو روز کلی عکس میزارم
عذرم رو پذیرا باشید
مخلص

علی یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 00:30

سلام . با استعفای ابوالفضل دلیری از ریاست ستاد نمازجمعه شهر خشکرود، اعضای شورای شهر نیز امام جمعه را تنها گذاشتند. حاج آقا سرحدی امام جمعه خشکرود نیز از شهر خشکرود به شهر قم مهاجرت کرد.

سلام، چرااااااااااا؟ :|
عاشق اقای سرحدی‌ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد