خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

الله مع الصابرین ...

سلام علیکم، خوبیــــن ؟

بازدید پستم رفت بالا ، متوجه شدم دوستان منتظر آلبوم تصاویر هستن

خیلی مخلصیم

یه دو هفته ای هست که درگیر نقاشی منزل هستیم

لذا رسیدن به سیستم مثل رسیدن به توافقات هسته ایه

چند روزی هم صبر کنید، ان شاءالله که آلبوم رو کار میکنم

راستی، میگن چرا بی اعصاب قلم میزنی

خواستم بگم :

پر بودم از حرف و گلگی

خودکارم رو صفحه پلکید

نوشتم، خوندم، صحنه ترکید

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 23:01

سلام کمک خواستی بگو دادا انشاالله خونه خودتو نقاشی کنی منظورم راامیدوارم گرفته باشی

چاکریم، از این دعاها برو برا جواد کن

هادی کاوسی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34

بزار دیگه

چشم هادی جان آپلودش مونده فقط

طرفدار چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 18:44

سلام نوحه ای که گذاشتی خیلی معرکه آدرس بده ماهم دانلود کنیم
راستی مداحش کیه؟

سایت میثم مطیعی سر بزن

طرفدار یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 20:34

اگر مثل مذاکرات هسته ای باشه پس باید بی خیال عکس ها بشیم؟
درسته؟!::

تا آخر امشب میزارم

علی دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 00:13

امام جمعه خشکرود به مدیران پروازی ملحق شد. ایشان ساکن قم شده و فقط چمعه ها به خشکرود می آیند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد