خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

استقبال از درب حرم حضرت عباس(ع)

 سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

استقبال از درب حرم حضرت عباس(ع) قسمت اول

اینجا 

و برای مشاهده

استقبال از درب حرم حضرت عباس(ع) قسمت دوم

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها قسمت اول : 60

تعداد عکس ها قسمت دوم : 59

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 00:54

سلام مثل همیشه کارت حرف نداره مسئولین ببینند چه جوانهایه هنرمندی داریم

همین که تو میبینی بسه ، مسئول میخوام چیکار

یا مهدی ادرکنی دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:39

سلام
یعنی میشه بگن مثلا فردا امام زمان(عج) میاد مامونیه بعد ما بریم استقبال تو عکس بگیری


خدایا واسه یه در اینقدر اشتیاق نشون می دن مردم،واسه امام زمان جون میدن/بفرست دیگه جان زهرا(س)

محمد سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 11:35

سلام:عکسات جالب بود و بعضی هاش قابل تامل ولی آیا جایز نبود از برگزاری نماز جماعت که در ی فاصله 50متری در دو مکان خوانده شد بادو امام جماعت تصاویری داشته باشی و یا چند تا عکس از امامزاده سیدمنصور که چشم وچراغ شهرمونه ، قبول کن اینبارو تو کم گذاشتی یا با سیاستهای کلان مغایر بود و نذاشتی

سلام، من از انتقاد، هرچقدر هم که کوبنده باشه، استقبال میکنم، اما به شدت با حرفای سنگین و تیکه پرانی و برچسب برخورد میکنم.
۱. ب شدت داخل امامزاده شلوغ بود و در اختیار تعداد کثیری از بانوان گرانقدر و ارجمند بود
۲. سعی بر این دارم حواشی ای که سطحی هست رو بهش نپردازم
۳. بابت عکس انداختن نه پول میگیرم، نه جیره، نه مواجب و نه دستمزد؛ برای دل خودم عکس میندازم، پس قسم آخِر صحبت‌هاتون کلا بی اساس هست :) ناراحت شدم

۴. با نام مستعار راه به جایی نمیبرین :)
۵. ممنون از حضورتون
۶. انتقاد خوبی بود(البته قسمتیش)

طرفدار چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 09:36

سلام آقا بهرام نارات نشو،مردم ازت انتظار دارن

سلام دادا جان، ناراحت نمیشم
ولی حرف فشار دار رو نمیتونم تحمل کنم

امیر یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 11:25

تا خون در رگ ماست بهرام واس ماست

محمد یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:48

سلام رفیق اول من تیکه ننداختم دوم از ایوان و گنبد و ابوان آئینه که میتونستی بگیری سوم هر کی تورو نشناسه من و امسال من که خوب میشناسیم اهل بده بستون نیستی حال که اینجوری شد میام مغازه منظورمو میگم بهت که بدونی اسمم مستعارنی ،(راستی برا نیمه شعبان آماده یاش این قسم ت رو حذف کن که بقیه مارو نشناسن )

گلابی، میشناسمت، تیکه آخرش رو هم حذف نمیکنم :)))

..... دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 08:55

لطفانظرمنوپاک کنید متشکر

دعوا ؟؟؟ نچ نچ نچ نچ :)

محمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:39

نامردی دیگه : دیگه ب وبلاگت نمیام تا بدونی محرم نیستی و نظرات برات اهمیتی نداره ولی سلام علیکمون هست

خخخخخ، میایی عزیزم، میایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد