خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دعوت به چالش

مسئولین عالی رتبه ، غیر عالی رتبه، پایین رتبه، بی رتبه،

الکی رتبه گرفته ها، نون خورهای اضافی و همه خود مسئول پندارها

رو دعوت می کنم به چالش قدم زدن و استراحت در امتداد مسیر

بانک مهر امام رضا(ع) تا سه راهی امامزاده سید منصور(ع) تا

از بوی لذت بخش و مفرح و دلچسب فاضلاب لذت ببرند

خداوند نه تنها باعث و بانی این پروژه احمقانه رو لعنت کنه بلکه عمه وی را نیز مورد عنایت قرار بدهد.

ضمنا ، مسئولینی که در این خصوص میتونن کاری بکنن و کاری نمیکنن رو هم به زمین گرم بیابان های "کالاهری" بزند .

تو خیابون بالا و پاین میرم، فقط یاد یه چی میفتم،

شهردار قبلی و عمش بعلاوه اون رفیقاش

که این پروژه رو تصویب و اجرایی کردن.

 

اعتلاف هیات های مذهبی نیمه شعبان 94

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

اعتلاف هیات های مذهبی نیمه شعبان 94

اینجا کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 16

 


همایش شعر انتظار زرندیه

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

همایش شعر انتظار 94 قسمت اول

اینجا

و برای مشاهده

همایش شعر انتظار 94 قسمت دوم

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها قسمت اول : 56

تعداد عکس ها قسمت دوم : 55

لاین، تلگرام و اینستاگرام ...

سلام علیکم

حالتون. احوالتون

به دلیل عزیمت همه دوستان از سیستم به تکنولوژی تلفن هوشمند

البته وبلاگ همچنان با عکس ها بروزرسانی میشههههههههههههه

آیدی اکانت لاین بنده: Baham2

آیدی اکانت تلگرام بنده: Bahram2

آیدی اینستاگرام بنده : Bahram2634

در فیس بوک و گوگل پلاس هم حضور دارم

الفبای سیاست، غیرت

امام خامنه ای (مدظله العالی) :

کسانی که دم از مذاکره‌ی با آمریکا می‌زنند،

یا از الفبای سیاست چیزی نمی‌دانند،

یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛

یکی از این دو تاست.

۱۳۸۱/۰۳/۰۱

بیانات در دیدار جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا