خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صله رحم مجازی(قسمت دهم)

سلام علیکم

در جهت معرفی وبلاگ ها به بازدیدکنندگان محترم

سری هم به وبلاگ ذیل بزنید، ضرر نداره

وبلاگ 

هیات عاشقان ثارالله

نظرات 5 + ارسال نظر
قاری قرآن چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 19:53

سلام بهرام جان صله رحم خیلی خوبه فقط مثل دعای یس برای دیوار خوندنه هیچ کس عمل نمیکنه و در ضمن میخوام ازت خواهش کنم البته دو سه درجه از خواهش بالاترکه تو وبلاگت از معایب wiberو اینا بنویسی مثل شیخی که از قم آورده بودن تولد امام حسین پیش شهدای گمنام که کم مونده بود لا اله الا الله راستی زیاد مزاحم سران مأمونیه نشو و حواست باشه برای خودت گفتم یک موقع به درد سر نیافتی از اسمم نپرس تاحالا از دور نظر دادم وتوی قاریهای مامونیه نیستم و فقط رضایت خدا را دارم و ریسک نکن اصلیتم حسین آبادیه منتهی اصلیتم ولی چند ساله ساوه میشینیم

سلام قاری بزرگوار. خوش اومدین. ممنونم از راهنماییاتون :) سرلوحه کارم قرار میدم

... چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 20:57

چرا در مورد توافقات هسته ای پست نمیزاری؟
سیاسی کن دیگه
فقط بلدی زرندستان رو به هم بذاری؟؟

:))))))) چشم عزیزم

سلام با تشکر از برادر دینی خودم.
کاک بهرام مراسم هیأت رو می توانید از روی وبلاگ هیأت بردارید و در وب خود قرار دهید اجرکم عندالله

م. شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 21:09

سلام بر میرزا بهرام همایون خالص خلّص
شنیدم در وایبر زرندستان از لب تاب گیران پشتیبانی کرده ای. تو همیشه با قدرت مندان که به فکر مردم نبودند مقابله می کردی . اقایان شورا خود شان قانون وضع می کنند به نفع خودشان که اب تاب بگیرند و اقای شهردار غیر بومی هم برای شاید حفظ سنگر اطاعت می فرماید.

سلام علیک. هرکی این مزخرفات رو ب سمع شما رسونده. از گاگول ها و همچنین بی‌سوادان روزگار بوده
اون موقع ک کسی جرات نمیکرد تو مامونیه ب مسئولی بگه بالا چشمت ابرو هست‌. من مقاله انتقادی علیه کوچیک و بزرگشون مینوشتم
به دوست عزیزتون بگین. بهرام گفت: چاییدی :)

مجموعه مدهبی فرهنگی دارالحسن سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 14:29 http://darolhasan.ir

با سلام و ووقت بخیر. شما را به وب سایت دارالحسن علیه السلام دعوت می نماییم. امید است ما را با همکاری و نظرات خود در ارائه خدمات بیشتر یاری فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد