خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دعای جوشن کبیر مساجد (شب 21 رمضان)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

گزارش تصویری دعای جوشن کبیر مساجد (شب 21 رمضان)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 98

********************************************

مسجد آسیابک، مسجد زرند کهنه قرآن به سر می گرفتن، به دعا نرسیدم، پوزش 


نظرات 3 + ارسال نظر
هنرمند سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 22:59

سلام دست شما درد نکنه. عالی بود.

عالی که نیس هیچ وقت ولی خب، انجام وظیفس ، قربون شما هنرمند بزرگوار

امیر چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 14:24

سلام دمت گرم دادا قشنگ بود اجرت با امام علی

هادی کاوسی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 10:05

عکس مراسم تعزیه که بچه های خورشید آباد اجرا کردند چی شد واقعا مراسم تعزیه منظمی بود مراسم تعزیه که بچه های مامونیه گذاشتند نیامدم ببینم چه جوریه چون اطلاع رسانی نمیشه شرکت کنیم ا ز دست اندکاران خواهش میکنم اطلاع رسانی کنند

میزارم عزیزم، دندون به جیگر بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد