خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

2 شب تعزیه گروه تعزیه خوانی "رهروان عاشورا" خورشید آباد

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

2 شب تعزیه گروه تعزیه خوانی رهروان عاشورا خورشید آباد

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 43

**************************************

پوزش:

به دلیل اینکه فیلم برداری رسمی میشد از این مراسم، کمتر عکس انداختم که مزاحم فیلم بردارها نباشم.


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 22:00

سلام آقا بهرام.
اسم این گروه "رهروان عاشوراء" خورشید آباده.

هادی کاوسی سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:22

آقا بهرام تشکر ازت خدایی باید ازشون حمایت بشه خدا قبول کنه دمشونم گرم من که لذت بردم

دهن ما سرویس شد تا بخابیم، ولی خب خدا خیرشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد