خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

اختتامیه گل کوچیک جام رمضان (خورشید)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

اختتامیه گل کوچیک جام رمضان (خورشیدآباد)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 39

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
یادش بخیر چند سال پیش در محله های مأمونیه هم گل کوچک برای خودش بروبیایی داشت اکثر هم سن های من در شبهای ماه مبارک در خیابان تا سحر گل کوچک بازی می کردند روبروی همون مغازه ای که الان مشغول به کار هستی یا چهل دستگاه پایین، و یا روبروی فرمانداری کنونی. بعدازظهرها در کنار تربیت بدنی که هم اکنون استخر باز کرده اند مینی فوتبال و گل کوچک همه را جذب خود می کرد ما حتی پا را فراتر می گذاشتیم و در دبیرستان شریعتی سابق(بالاتر از مخابرات) که دوران بازسازی خود رامی گذراند بازی می کردیم و لذت می بردیم انگار نه انگار روزه هستیم. هنگام غروب هم در محله خود با بچه های محل که بعدها تیم سهند و سپس شاهین تشکیل شد غوغایی به پا بود یادش بخیر. الان گاهی اوقات که به سراغ کوچه می روم از آن هیاهو خبری نیست اصلا هیچ کدام از آن بچه ها در کوچه نیستند و از آن محل رفته اند دیگر سن و سالمان هم بالا رفته هرچند فکر میکنم هنوز دایی گرامی به همراه آرش و مجید افقی کماکان در سالن بازی می کنند اما از سایرین اطلاعی ندارم.
راستی با دایی خود و مجید افقی و آرش و .... صحبت کن و تصاویر قدیمی فوتبال را اسکن کن و در وب خود قرار بده از تیم امید، پیام، پرسپولیس، دارایی، ایرانجوان و یا حتی عقاب پرندک، همای زاویه، پرسپولیس صدرآباد، اتحاد آسیابک، راسخ زاویه و بسیاری دیگر از تیمها که به خاطر بی کفایتی مسئولین تربیت بدنی از میان رفتند. کجاست پرسپولیسی که در استان نایب قهرمان شد و در جام حذفی کشور طی دو سال متوالی شرکت کرد؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد