خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صرفا جهت اطلاع

دوستان عنایت داشته باشید

بنده تا به حال به خاطر انتقاداتم، دو بار به ناحیه سپاه زرندیه فراخوانده شدم.

به خاطر این پست و این پست

آزادی بیان = کشک بادمجون

احترام به نظر افراد = گوجه بادمجون

توجه به صحبت ها = قیمه بادمجون

بهرام همایون = حلیم بادمجون


برای سلامتی و تندرستی و شادکامی دوستان زحمت کش

در سپاه ناحیه زرندیه صلواتی عنایت بفرمایید 

نظرات 14 + ارسال نظر
دوستدار میوه جات دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:24

بادمجونش زیاده کمش کنم
شوخی کردم برام حرف در نیاریدا گفته باشم

همشهری دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:24

اورین خیلی جالب بود

اعتماد : خوراک بادمجان

عباس دهقان دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 18:56

داداش حرف نداشت کشور ایرانه
یکدونه ای

hosein.n سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:05

سلام!
کار به متن ندارم
کشور ایرانو دیگه نمیدونم از کجا اوردن
اما نسبت به این نظر باید گفت بعضیا خوب شریک دزد شدن و رفیق قافله
هرجا کاسه لیسی باشه
اینایی که منتظرن تا آب گل آلود بشه پیداشون میشه
آدم غرض و مرض دار شاخ و دم نداره
همینجوری گفتم گفته باشم!
تا برنامه هم هست و سلام صلوات یه عده اون بالا هستن به اسم قرآن میخ خودشون رو میزنن
بعدش که میان پایین شروع میکنن اراجیف بار مملکت و... کردن
قاری قرآن و این نفاق عجیبه!

هادی کاوسی سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:41

آقا وبلاگت بسیار عالیه خوبه آدم باید انتقاد پذیر باشه نه اینکه هر چی بشه بدو بدو بره مامانشو بیاره نظراتت همه توی این وبلاگ با ارزش و مهمه چه موافق چه مخالف این و خطاب به کسایی میگم که زود قهر میکنند نمی دونم والله چی بگم یعنی چی جنبه داشته باشید اگر کسی هم ادعایی داره بیاد با سندو مدرک اثبات کنه نه اینکه زود قهر کنه و السلام

عزیزم ما با این چیزا خوو گرفتیم :))

هادی کاوسی سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 11:05

نشانه ضعف !!!!!!!!!!!!

عباس دهقان سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 12:58

جناب hosein.n
اولا من اگه قرآن میخونم برای خودم میخونم و آخرتم اگرهم نمیخونم ضررش پای خودم رو میگیره در ضمن خوندن قرآن من به دلیل راضی بودن و انتقاد نکردن نیست به قرآنی که تلاوت میکنم قسم اگر کاری برای حل کردن مشکلات باشه که بتونم انجام بدم دریغ نمیکنم هیچ سیاستی هم پشت قرآن خوندنم نیست و بی ریا کار میکنم چون اگر بود سعی میکردم تو مکانهایی که مسئولین هستند و جا برای تبلیغ هم فراهم هست که اگه نمونش رو بگم میرم تو حاشیه دریغ نمیکردم و چندنفررو هم تو مراسم ها پشت خودم مینداختم توی هیچ نهاد سازمان ناحیه ای نیستنم چون بتونم بی پرده صحبت کنم ثانیا قرآن خوندن مستحبه و فرقی هم بین انسانها نداره ولی انتقاد به جای خودش و قرآن خوندن به جای خودش و فعلا هم تو قسمت نظرات مزاحم داش بهراممون هستیم ثالثا برای این گفتم کشور ایران چون تو ایران هرجا که روی آسمان همین رنگ است
هر نظر و انتقادی هم که داداش بهرام بده من یکی پشتش هستم اون اراجیفی که شما می فرمایید داش بهرام اسمش رو کشک بادمجون گذاشتند اگه من هم وبلاگی داشتم انتقاداتم رو در زمینه های قرآنی و فرهنگی که مثل یک کوهی تو د لم مونده میگفتم در ضمن تشکر از اینکه خواستی شک خودت رو نسبت به من برطرف کنی من یکی انتقاد پذیرم والسلام

دادا جان حرفاتو بگو خودم میزارم

دلیریان سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 20:05

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم ..

و حفظ امام خامنه ای

چه فرقی داره که کی هستم؟ چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 10:48

اولاً سلام دوماً به دلیل بعضی معذورات نمی تونم اسم و فامیلمو بذارم سوماً چه خبره؟الکی شلوغ می کنید مگه چی شده که کردید تو بوق و کرنا؟اگر تو مملکت ما آزادی بیان نبود که تو فسقل بچه جرأت نمیکردی هر چی به دهنت میاد بدون رعایت چهارچوب انتقاد،دستتو ول بدی رو کیبوردو هر چی دلت می خواد بنویسی.کدوم کشورو می شناسی که مردمش هر چی به فکرشون میادو به زبون میارن و هیچ کسی هم نگاه چپ بهشون نمیکنه سوماً سپاه مگه چکارت کرده؟مگه غیر اینه که با احترام دعوتت کردن ناحیه و چند کلام نصیحتت کردن اونوقت تو یه الف بچه به قدری نمک نشناسی و بی فرهنگ تشریف داری که این احترامو با گونی و بادمجون مقایسه میکنی.بعضی از ما مردم ایران خیلی بد بخت و بیچاره هستیم که قدر اینهمه نعمت و آزادی رو نمی دونیم.بچه جان خدارو شکر که از خانواده های معظم شهدا هستی برو از بزرگترات سوال کن اونایی که قبل انقلاب زندگی کردن می دونن خفقان چیه یا به معنی واقعی کلمه تو گونی رفتن یعنی چی.مقصر شما نیستید مقصر روزگار بد امروزه که یادتون ندادند سپاسگذار باشید.با همتون هستم جووناانقدر الکی با احساسات حرف نزنید یه کم فکر کنید.

مادر عروس که میگن شومایی ؟ :))
عزیز دلم، اسم و فامیلت ، مثل خودت، برام مهم نیست :))) پس راحت باش
کلا بنده با کاسه های داغتر از اش خیلی حال میکنم :)) موجودات ترتمیزی هستن :))
عنایت داشته باش که همین فسقل بچه (خودم) علاوه بر اینکه جیگرم از امثال تو آیدی فیک (شناسه تقلبی)بیشتره، تحصیلات و فرهنگ و شعور و ادبیاتم هم بیشتر از شماست، تعریف از خود نباشه، هیکلی هم بخام حساب کنم از شما بزرگترم :)))
عقل و شعورم هم از شما بیشتره ، نون بازومو میخورم، نه نون گزارشات و پرینت وبلاگ این و اون رو :)))
جدی میخوای بگی بلدی اسم صفحه کلید رو ؟؟ کیبرده ؟؟ جدی ؟؟ ایول، باید یه تجدید نظری رو سقف توقعاتم از شماها بکنم :)) ناز بشی :))
اخه من فکر میکردم شماها فقط پرینتر و کاغذ و گزارش رو میشناسین :)))
بلند پرواز نباش عسلم، من با کشورای دیگه کار ندارم، کشورمون خیلی هم خوبه، کی صحبت از کشور این چیزا کرد ؟ :))) شعر نَسُرا عزیز دلم :)))
من به مسئول عزیز سپاهی مگه چیزی گفتم ؟
ده بار هم بگن بیا، میرم
من یه خبر گذاشتم رو وبلاگم ، با مضمون طنز، شما حرص نخور ، فشارت میره بالا ، مجبور میشی بری بیمارستان آسیابک، بعدش هم خدایی نکرده ... فاتحه :)))
ببین عزیز دلم، برو خونتون، ناهار و شام زیاد بخور، تند تند بزرگ بشی، بعد بیا در خصوص این مسائل با هم حرف میزنیم، آفرین قند و نبات
معلوم نیست صبحونه چی خوردی اومدی این چیزا رو تایپ میکنی :)))
من عاشق سپاه و دست اندرکاراشون هستم، شعر نَسُرا دلبندم :)))

فرزند شهید چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 21:59

ایول آقا بهرام جواب هات سجده ی شکر داره
التماس دعا

:)))) قربون شما

شاکی پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 14:57

آقای (((چه فرقی داره که کی هستم)))
اولا بستگی داره از چه جهت نگاه کنی که کی هستی چون نظر هرکس برا خودش مهمه
ثانیا انتقادی که جوابی بهش داده نشه و درست نشه به چه دردی میخوره حالا شب تاصبح بیا انتقادکن
ثالثا من از هر کس پرسیدم گفته رضا شاه به مردم خدمت کرده هر چند با غربی ها دسیسه کرده بوده در ضمن ماشهیددادیم،انقلاب کردیم ،آره انقلاب جمهوری اسلامی ایران میدونی یعنی چی شازده یعنی این انقلاب با دوران شاه فرق میکنه نمیشه مقایسش کرد
رابعا بچه های انتقادگر نیازی به نصیحت کردن ندارن چون نصیحت کردن هنر نیست یه بچه هم میتونه نصیحت کنه نیاز به حمایت و گوش کردن به حرفهایشان دارند
خامسا برای چی تا حرفی میزنند جلوی شهدا قرارشون میدید؟ میدونید چرا؟ چون سکوت کن تا ما هر چه میخواهیم بکنیم ولی بچه های دیگه چه گناهی کردند که باید به خاطر اینکه تو خانوادشون شهید ندادند و پدرشون به خاطر اینکه دارای هفت بچه بوده و نمیتونسته بچه هارو رهاکنه به امان خداو بیفتند در خونهئ مردم گدایی سکوت کنندو دیگران هر کاری خواستند بکنند تازه به نظرات نگاه کن حرف داش بهرام مورد تایید فرزند شهیده یعنی فرزندان شهیدهم حرفهایی برای گفتند دارند.
برو به تاریخ نگاه کن ،معنی و اهداف جمهوری رو بفهم بد بیا پشت تریبون
من یکی که حلالشون نمیکنم

هادی کاوسی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 09:58

سلام شیوه جدید انتقاد و در چهار چوب توسط استاد چه فرقی داره که کی هستم؟ با مدرک بین المللی شیوه جدید انتقاد در ایران که فکر نکنم یک ایرانی اینجوری انتقادکنه از غرب اومدهو نوع جدید ازادی بیان اینم یک مدلشه هر چه میخواهد دل تنگت بگو ولی با مدرک و سند نه از رویبلکه با بگو بوس بوس خواب انتقادببینی شب خوش باشه عامو

به قول جناب خان : عاخی عاخی

دلسوز جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 01:17

داداش گلم سلام
من شیفته انتقادات سازندتم
اماای کاش اگر انتقادی هم داریم مثل مرد بریم بهشون بگیم ،که یک سری منافق نیان از آب گل آلود ماهی بگیرن اون کسایی که به نرخ روز نون میخورن
حتما میدونی کیا را میگم
خیلی حرف دارم بعدا خصوصی بهت میگم

ی غریبه سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 21:17

مراقب خودت باش حلیم بادمجون اینجا زبان سرخ سر سبز دهد بر بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد