خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

جلسه پرسش و پاسخ در مسجد صاحب الزمان(عج)

سلام علیکم، خوبین ؟ حالتون؟ احوالتون؟  در ادامه جلسات پرسش و پاسخ، این بار مسئولین به مسجد صاحب الزمان(عج) شهر مامونیه رفتند و با شهروندان به گفتگو پرداختند. 

یه سری از صحبت ها رو هم که به عنوان گزارش تو مسجد علی بن ابیطالب داده بودند که بنده لینک کردم به همونجا، به همین خاطر متن کوتاه تر از جلسه قبل شده 

 صوت برنامه از طریق لینک های زیر، در 5 قسمت قابل دانلود هست، که برای دانلود میتونید روشون کلیک کنید.  

قسمت اول قسمت دوم قسمت سوم قسمت چهارم قسمت پنجم


آقای علی سعادتی :

تشکر میکنم از دوستان و رئیس اداراتی که حضور دارند، در زمنیه مسائل کلی شهرستان، جناب اقای فرماندار، و در زمینه مسائل شهری، شورای شهر و شهردار و در زمینه ادارات دیگر، مسئولین ادارت پاسخگو خواهند بود . تشکر میکنم از هیات امنای مسجد صاحب الزمان .

شورای شهر به عنوان حلقه واسط بین شهروندان و دستگاه های اجرایی ایفای نقش میکنه جهت تسهیل در امور شهروندی، که میتونه مسائل رو پیگیری کنه به نفع شهروند. شورای اسلامی شهر مامونیه در این دوسال در زمینه اطلاع رسانی رسانه ای مطالب رو به سمع نظر مردم رسانده، اما در این مراسم می­خواهیم در کنار شهروندان خودمون قرار بگیریم، جهت رفع شبهات ذهنی و روشن شدن اذهان مردم پاسخگو باشیم. عزیزان من ، من از همه شما استدعا دارم، مخلصانه سوالاتی که ارائه می فرمایید، به پاسخ های اون هم توجه کنید.

باقی مطالب در ادامه مطلب...


فرماندار محترم :

بسم الله رحمن الرحیم، خداوند را شاکریم که توفیق داده خدمت شما نمازگزاران متدین باشیم، به ویژه امام جمعه محترم و بزرگوار شهر مامونیه هستیم.

فرماندار محترم یک گزارش کلی از امور انجام شده و در دست اقدام ارائه دادند که در هفته قبل در مسجد علی بن ابیطالب گفته بودند که در اینجا میتوانید مشاهده کنید.

در مورد تاکسیرانی :

فرماندار :  هر عزیزی اتوبوس میخواد وامش رو بنده میدم

سوال : مشکل تاکسی به شدت مورد رنجش شهروندان شده، به طوری که معلوم نیست اصلا تاکسی دار ها نیاز دارند به تاکسی یا نه

فرماندار : به علت عدم وجود متقاضی زاویه، پرندک و خشکرود و مامونیه رو لایحه اش رو بردیم وزارت کشور به این چهار شهر با هم سازمان خدمات حمل و نقل عمومی بدیم . دولت این چهارتا شهر رو بند بده تا بتونیم این ها رو وصل کنیم به هم تا ساوه، هیچ عزیز مینی بوس داری نمیاد ما بهش وام بدیم تا تبدیل به احسنش کنه، به همین دلیل درگیر شدیم که سازمان حمل و نقل عمومی داشته باشه، همین الان هم اگه کسی متقاضی مینی بوس بین شهری هست، به روی دیده وظیفه شهرداری.

آقای مهدی شارق :

سلام و عرض ادب خدمت همشهریان گرامی

ما باید زودتر از این صحبت ها میامدیم حضورتون ، عذر مارا بپذیرید . در خصوص مسائل شهری و شهرداری و شورا، انتقاداتی که دوستان به شورا دارند، بعضی وقت ها به حق هست و به جاست ، ولی متاسفانه توان ما همین است، و یک میراثی به ما رسیده است که در بعضی مسائلش ما نه دخالت داشتیم و نه میتونیم الان تغییر بدیم، خب یه انتقاداتی هست که در خصوص جا نمایی CNG، جا نمایی ساختمان 2 شهرداری، تفکیک رودخانه ابراهیم اباد و خیلی از مسائل  که ما هم شاید این انقاد رو داشته باشیم که متاسفانه امکان جابه جایی یا تعطیل اون رو نداریم و مجبوریم که از داشته هامون و امکاناتی که دوستان قبل از ما زحمت کشیدن همونجا احداث کردند استفاده بهینه بکنیم، حالا میاییم انتقاد میکنیم که جادش چرا از گورستانه و ما سعی کردیم اون مشکل هم حل بشه، و در خصوص مسائل دیگه یه سری از مسائلی هست که در خود شهرداری هست و متاسفانه از سال 42 که شهرداری درست شده، وقتی ما اومدیم شورا، دیدیم زیرساخت های اساسی که لازمه یه اداره یا یه ارگان خدمات دهنده هست، توی شهرداری هنوز نیست، سیستم حسابداری و مالی متاسفانه به صورت دخلی بود، بدهکار و بستانکار، هیچ ثبت و ضبط و هیچ سند مالی که بشه از اون سند بعدها استفاده کرد، وجود نداشت، سیستم محاسبه عوارض و صدور جواز به صورت کاملا سنتی بود که بعضی بعضی از دوستان که اینجا حضور دارند، پیش من اومدن و گفتند که ما در سال 90 رفتیم جواز بگیریم برای 200 متر زمین و 150 متر زیربنا ، محاسبه کردند و به من گفتند میشود 4 میلیون تومن، من گذاشتم و سه ماه دیگه رفتم و اون رو دوباره محاسبه کردند و شده 2 میلیون تومن، از دوباره شیش ماه دیگه رفتم و دوباره شده  میلیون تومن. این ممکن بود که سلایق افراد و افرادی که میومدن جواز بگیرن ممکن بود تاثیرگذار بوده باشه. اما الان سیستم کاملا مکانیزه شده و یعنی اصلا دست دیگه کاری انجام نمیده و اعداد و ارقام محاسبه میکنه و تقدیم ارباب رجوع میکنه . ثبت و ضبط چک های صادر شده، چک هایی که مردم میومدن به عنوان تقسیط جواز صادر میکردند ، توی محاسبه درامد میموند، حالا پاس میشد یا نه و بعضا گم میشد، ما اومدیم دیدیم هیچ جا ثبت و ضبط نمیشه و اومدیم برنامه ریزی کردیم و سیستم مالی مکانیزه آوردیم و مشاور گرفتیم و اومدن همه کارها رو انجام دادند، میتونم به جرات بگم در این یک سال هیچ چیز نه کم شده و نه زیاد، و کسی نمیتونه بیاد بگه عوارض من نسبت به فلان آقاها و هر کس دیگه ای بیاد بگه مال من کمتر یا بیشتر شده. برنامه اصلی که اقای فرماندار هم زحمت کشیدند و گفتند، تدوین برنامه 5 ساله بود، یعنی ما هیچ برنامه ای نداشتیم، اگر در هر ارگان و در خانواده حتی، اگر برنامه و راهبرد نداشته باشیم، هر روز ممکنه به راه های مختلف بزنیم و به مشکلاتی بربخوریم. اومدیم برنامه 5 ساله رو تدوین کردیم که شورا و شهرداری مجبوره این برنامه رو ادامه بده، در خصوص عملکرد اعتبارات و بودجه سالانه ما وقتی اومدیم در سال 92 در شورا، بودجه حدود 6.5 میلیارد بوده ، در سال 93 هم 7.8 میلیارد بوده که با تلاش و کوشش کارکنان شهرداری و زحمت آقای مهندس حیدری بودجه ما از 7.8 میلیارد، 9.1 محقق شده ، حدود 20 درصد اضافه بودجه داشتیم که در سال 94 هم مهندس کردی فرمودند در سال جاری حدود 11 میلیارد شده.

ما مشکلاتی که در شهرداری داریم، یعنی داشتیم و حالا داریم کم کم به کمک دوستان و فعالیت کارکنان حل میکنیم، یکیش بدهی های شهرداری در سال های گذشته بودیم، مورد داریم که از سال 88 یا سال 87 بدهی به تامین اجتماعی پرداخت نشده، بدهی به اداره دارایی پرداخت نشده، بدهی به پیمانکارها پرداخت نشده. کسانی که در حوزه مالی تخصص دارند اینو میدونند که اگر یک شرکت یا یک اداره که کار خدماتی انجام میده و هزینه ای انجام میده، اگر بدهکار باشه به جاهای دیگه، خوبه ولی به چه قیمتی و در کدوم قسمت بدهکار باشه، ما اگر در سال 88 به جای اینکه به سازمان تامین اجتماعی 300 میلیون تومن، بدهکار بشیم و 100 میلیون تومن هم جریمه بهش بدیم، میومدیم ماهیانه چند صد هزارتومانی پرداخت میکردیم، مثلا میومدیم بلوار میساختیم و یا دوتا ساختمان میساختیم و بدهکار میشدیم، یک کار فنی و حساب شده بود، چرا ؟ مثلا ما سیمان رو اون وقع میخریدیم هزار تومان، الان شده 6 هزار تومن، الان هم پولش رو به همون سال میدادیم، اما الان بابت بدهکاری به تامین اجتماعی باید به روز با جریمه بالا پرداخت کنیم.

تو این فاصله اگر دوستان در خصوص شورای شهر و قسمت فنی سوال دارند بنده در خدمت هستم و یه توضیح بدم در خصوص کمربندی جنوبی : ما اومدیم در سال 93 شروع کردیم به نقشه برداری ، نقشه های اولیه رو انجام دادیم، در سال 94 که عملیات رو شروع کردیم، بدون هیچگونه بودجه ای خاک برداریش رو با امکاناتی که خود شهرداری داره انجام دادیم، چیزی بالغ بر 700 میلیون تومان ما اومدیم هزینه پیش بینی کردیم بدون اینکه ریالی بدیم، خاک برداریش رو با ماشین شهرداری، یعنی استفاده بهینه از امکانات موجود، که در سال های گذشته اقایون میومدن از امکانات شهرداری جهت امور شخصی استفاده میکردند. ما در این قسمت فقط 700 میلیون تومان در این یه قلم کار، صرفه جویی کردیم. در خصوص مخلوط ریزی اومدیم یک پیمانکار گرفتیم، حدود 50 میلیون تومن و خود شهرداری راغب بود که زودتر انجام بشه با خود ماشین الات شهرداری، با 50 میلیون تومن ، با حدود یک 95 متر، تغریبا زیرسازی آماده است و در قسمتی هم جدول کاری رو شروع کردند که دوستان میتونند مراجعه کنند و ببینیند.

نکات قابل ذکری که فرماندار هم فرمودند، حدود 35 متر عرض بلوار است شما حساب کنید همین یک کیلومتری که ما انجام دادیم، میشه حدود 3.5 کیلومتر زمین به قیمت روز، از مردم بخریم، همین رو اگر ما متری صد تومان بخریم که بعضی جاهاش حدود 300 تومان ارزش دارد، اگر این حد فاصل رو بخواهیم متری صد تومان پول بدیم به مردم چیزی حدود 3.5 میلیارد ما باید پول بدیم، این قسمت که ما تا این پایین باید انجام بدیم، چیزی حدود 5 کیلومتر و و یک متر حدود 5 میلیارد و اگر 35 متر حساب کنیم، چیزی حدود 20 میلیارد باید پرداخت کنیم، یعنی چیزی حدود بودجه سه سال رو فقط باید بابت خرید زمین پرداخت میکردیم. خب یک مقدار افراد دارن کاملا کمک میکنند، دارند همکاری میکنند، داریم زمین معوض میدیم و همچنین بهشون خدمات میدیم، یک مقداری رو هم خودشون گذشت میکنند. همه باید کمک کنیم تا این تک خیابانی بودن شهر رو تمام کنیم.

آقای سعادتی : آقای فرماندار در خصوص مدیریت بیمارستان آسیابک توضیحاتی عنایت بفرمایید، چرا آقای روحانی استئفا داده اند ؟

فرماندار :

به شدت عملکرد آقای دکتر روحانی مورد تایید بنده است، امروز هم مفصل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساوه صحبت کردم، بحث استخدام ایشون رو به جد پیگیری کردیم که تایین کلیف بشه، ولی منم از دیروز مواجه شدم در خصوص نامه رسمی که استئفا دادند، مشکلات زیاد داریم برای عمران و آبادنی حوزه شبکه بهداشت و درمان، چون آقای دکتر روحانی رئیس شهرداری بهداشت و درمانمون هست که بیمارستان آسیابک هم به عنوان حوزه تخصصی زیر مجموعش هست. یعنی اگر ایشون حالا باید ببینم ایشون امروز میگفتند یک سرپرست میزاریم، چون کار اداری رو نمیشه خوابوند، قرار شد یک هفته ای به تاخیر بندازیم، یه صحبت حضوری مجددی با آقای دکتر روحانی بکنیم که علل استئفا رو تو چی میبینیم که حالا ایشون از عزیزان نیروی بومی و متخصص و متعهد و برنامه ریز، یعنی شک نکنید صورتجلسه رسمی هم داریم که یا به عنوان هیات علمی یا به عنوان استخدام چون ما ده تا مجوز استخدام برای دانشگاه علوم پزشکی با توجه به هیات مدیره دانشکده گرفتیم ، یکیش که قطعا دکتر روحانی اگر بماند هستند، مگر اینکه تحت هر شرایطی ایشون نخواد ادامه همکاری بده، به عنوان پیکره این دایره، چون میگم ما با هم صحبت میکردیم، ایشون نقل قول میکنم، یک شنبه پیش من بود در خصوص برنامه های توسعه صحبت میکردیم برگشت مامونیه یه استئفا نوشت به ایشون داد و هم رونوشت به من، اگر آقای دکتر روحانی بخواد بماند بدون شک عرض میکنم هیچکس نمیتونه تکونش بده، مگر اینکه از عمق جانش نخواد، شاید دلایلش هم در خیلی از منازل عمومی خودش نخواد بگه، اگر دلایلش کار اداری باشه که اصلا وظیفه منه که مشکلات اداری شبکه بهداشت و درمان ، سیکل ناقضی که وجود داره، روابط غیرسالمی که بعضا وجود داره، به ریز باید وارد شد.

من حتی در جلسه ای به دوستان عرض کردم ، همون معاون بهداشت و درمان، معاون آموزشی و حراست و رئیس دانشگاه و خانم دکتر میرگلو بیات گفتم من امضا کردم شبکه بهداشت درمان بره زیر نظر ساوه، به همون شکل هم امضا رو پس میگیرم بره زیر نظر اراک، اگر بدانیم ساوه داره همون ظلمی رو که اراک برا همه میکرده، الان بریم زیر نظر ساوه همون ظلم بهمون انجام میشه، یعنی اصلا تو کار اداری به ولله عرض میکنم به هیچ عنوان رودربایستی نداریم، شاف هم عرض کردم، ولی این صحبت ما و صورت جلسه رسمی امضا کردیم که اولین بحثش هم اینه که اقای دکتر روحانی یک دکتر طرحی بوده و باید الان وضعیت استخدامش مشخص بشه که بتونه با امیدواری بیشتر و با برنامه ریزی مطمئن تر عمل بکنه اصلا نمیپذیره آدم، من 16 ماهه فرماندارم ، 3 تا رئیس شبکه عوض شده، مگه میشه ؟ اینجوری اصلا نمیشه برنامه ریزی کرد، یعنی بدانید حالا خانم نماینده مجلس حضور نداره، صورت جلسه رسمی تایید عملکرد ایشون توسط دوتامون امضا شده، چون جابه جایی مدیران دستگاهی دولتی حالا شاید نظر نماینده زیاد مهم نباشه چون تو ساختار تعریف نشده، ولی حتما تاییدیه فرماندار برای جابه جایی مسئولین ادارات جزو الزامات شورای عالی کشور، به شدت من از عملکرد آقای دکتر روحانی راضی ام، علی رغم اینکه آقای دکتر روحانی تونست مجوز 30 تخته رو به 67 تخت برگردونه، چون بالاخره ادبیات پزشکی من عامش رومیدونم، نوع ضریب تخت، میزان اشغال، وضعیت و ... بر کسی پوشیده نیست. حتما مفصل با دکتر روحانی ، اگر ایراد ایشون، ایراد اداری باشه که با همه قوا و با همه ظرفیت نمایندگی دولت پشت سر دکتر روحانی ام، مگر اینکه ایشون روی شاخصه کاریش به یک نتیجه ای برسه به یک وازده مدیریتی رسیده باشه که علی رغم هرگونه کاری نشود، بالاخره خونواده شبکه بهداشت و درمان هست.

در ادامه اول باید عرض کنم جایگاهم دفاع از شورا و شهرداری نیست، چون تک تک مصوبات شورا رو دونه به دونه در کارگروه بررسی میکنم میخوام بررسی ها رو خدمتتون عرض کنم، اینکه در نداشته ها بتونیم برخورد مناسب و پاسخگویی مناسب و 6 ماه یک بار ارائه گزارش، ولی خیلی بهتره که در اینگونه جلسات یکدیگر رو نقد کنیم، ما هم بتونیم با بیرون اومدن از تکبر مسئولیت خودمون رو در روز آینده شهروند ببینیم، امانتدار ببینیم. حالا اگر موندگار بود قطعا به من نمیرسید. تو این چند روز اخیر بعضی از عزیزان دلواپس بودن یا نبودن فرماندار شهرستان زرندیه هستند ، خیلی مهم نیست بودن یا نبودن کردی در مقام فرمانداری زرندیه، هرچند که این دولت به افرادی که در دولت قبل بوده، خیلی هاشون رو تغییر نداده، حالا نیرو های تحت حاکمیت خودش که دیگه جای خود داره، ولی دغدغه شما در شهرستان باید توسعه باشه، فرماندار یه اپسیلون کوچیکی میتونه باشه که تسریع ببخشه، تا روزی که در شهرستان زرندیه هستم، شاهدش هم بسیاری از دوستان هستند، به عنوان یک شهروند زرندیه ای از تار و پود امکانات شهرستان به عمق جان، دفاع کردم و دفاع خواهم کرد، شعار نمیدم من 14 بار تو طول 28 سال تودیع و معارفه شدم دیگه عادت کردم. حالا بعضی از عزیزان بعد از یه مدتی میگن بهشون رئیس، بعد از یه مدت میرن کنار، خیلی سختشونه، ولی وزارت کشور خیلی از این یزا کم نداره ، خدا رو شکر میکنم، رزومه کاریم رو ببینید، پلکانی اومدم بالا، اونوری نیفتادم.

از همه شما تشکر میکنم، امیدوارم که هم شما و هم خداوند متعال، از ما راضی باشد، ان شاءالله ، به برکت صلوای بر محمد و آل محمد.

آقای خلج معصومی :

آقا مصطفی روزبهی اون برقا رو خاموش کن (کنایه به یه سری از دوستان که رفتند). 

من حرف برا گفتن زیاد داشتم، امشب انتظار داشتم افراد زیادی از زرندستان -گروه مجازی- تشریف بیارن، اما خب گویا 4 یا 5 نفر بیشتر حضور ندارند، از شما عزیزان دعوت میکنم که اگر دوست داشتید این موضوعات شهر خودمون و خودتون رو به بحث و گفتگو بپردازیم و پیشنهادی داشته باشین، تشریف بیارین شورای شهر، با هم صحبت میکنیم.

رنگ مشکی : توضیحات خودم

آبی : مهندس کردی، فرماندار محترم

قرمز : مهدی شارق، عضو شورای اسلامی شهر مامونیه

سبز : علی سعادتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر مامونیه

بنفش : سوالات

قهوه ای : محمدرضا خلج معصومی، عضو شورای اسلامی شهر مامونیه

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی کاوسی چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 08:27

آهای آقایونی که نگران مردم هستید اول تاکسی دارها آقایونه شورا فرماندار شهردار روی تاکسی دارها نظارت نیست به خدا نیست یک عده تاکسی دارند ولی تاکسی شون جلو در خونشون پارکه چون می ترسند لاستیکاش خط برداره بعد یک عده از تاکسی دارها کرایه تاکسی رو بیش از حد تعرفه میگیرند بعد هر چی بازنشسته هست اومده شهرداری آقایون لطف کردند یک خط تاکسی بهش دادند آقا نده طرف بازنشسته هست نده اونو بده به یک جوون بزار اشتغال برای یک فرد جوان جویای کار ایجا د بشه نه اون بازنشسته که اصلا اعصاب نداره بعد تو خطم نیست اصلا اون سر جاده نشستند زیر درخت حال می کنند برای خودشون بعد به گفته آقای فرماندار ظلم: ساوه و اراک خوب یک کاری بکنید ما به شما رای ندادیم که شما بیاییدبرای ما تعریف کنید که ساوه و اراک دارند به ما ظلم میکنند همه می دونند شما تازه فهمیدید خوب یک کاری بکنید بی عرضه نباشید پاشید برید یک مجلسی دفتر رهیری خواهشاتعریف نکنید اون جنین تو شکم مادرش می دونه که ساوه و اراک دارند به ما ظلم می کنند آقایون بیایید اون ترمینال رو درست کنید که بعضی از این راننده های حیض دقت کنید بعضی بزار بگم یک بار من اونحجا بودم یکی از این راننده ها می خواست مسافر بزنه برا رباط کریم یک شعری از خودش درست کرده بود خانم رباطه لباته وووووو....هنر کردید

خشگل، در خصوص تاکسی ها دوتا پست پرسش و پاسخ رو بخون

شهرخوبان چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 20:02 http://mohamadsaedi.blog.ir/

سلام حاج بهرام عزیز جوان رعنای کوشا ساعی و خونگرم شهر خدا قوت دست مریزاد ماجور و محفوظ باشید .سپاس از زحمات فراوانتان

چاکر محمد آقااااا

شهرخوبان چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 20:08 http://mohamadsaedi.blog.ir/

سلام حاج بهرام همایون جوان ساعی کوشا و رعنای شهر سپاس بخاطر تمام زحماتی که کشیده ای و می کشی
اجرکم عند الله محفوظ ماجور باشید نویسا باد جوان رعنا و هنرمند شهر دست مریزاد
از جناب اقا هادی برای نظر متقنش ممنونم یا حق

هادی کاوسی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 10:21

با سلام خدمت همه دوستان وهمه شهدای عزیزاین مرز و بوم من یک سوال دارم از شما آقا مردم چه گناهی دارند که هر شب توی این پارک از وقتی این شهدای عزیز رو آوردند هر شب یک مراسمه مردم چه گناهی دارند یک صدای روزه میاد یک شب صدای یک دعا یک شب میگن شب شهادت امام جعفر صادق (ع) یک شب شب احیاست یک شب جشنه آقا به خداوندی مردم ناراضی هستند چرا نمی فهمید به خدا شهدا با آزار اذیت مردم مخالفند حرف میزنی میگن اینا با شهدا مخالفند اونا برای آسایش ماها رفتند نه اینکه شما با نام اونا مخل آسایش مردم بشید میگیم میگن صدارو کم می کنیم همش توجیه خواهشا با این معضل مبارزه کنید آزار و اذیت مردم با نام شهدا و السلام

گونی تورا میخواند

هادی کاوسی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 12:15

بزار بندازند تو گونی هرجا دوست دارند بندازند آدم حرف حق میزنه ناراحتی شو میگه بده اونوقت یک عده از آقایون میان نظر میزاند که آزادی بیان هست (آقای چه فرقی میکنه کی باشم) به خدا به همه جا شکایت میکنم خسته شدیم به حق اون شهدایی که خون دادند ما تو آسایش باشیم ولی یک عده مخل آسایش باشند قسم شکایت میکنم دیگران هر چی میخوان بگن بگن میخوان بگن با شهدا مخالفم بزار بگن میخوان بگن مخالف حکومت اسلامیه بزار بگن باید راه شهدا رفت نه اینکه آزار داد مردمو با این کارا بعد اسمشو بزاریم نمی دونم اتحاد و همبستگیو از این شعارهای من در اوردی بابا طرف میاد تو پارک یک مقدار از مشکلات روز مره خودشو دور کنه طرف روضه گذاشته مداحی میکنه دعا می خونه پارک گفتند نه چیز دیگه الانم حرف بزنی میگن تو تهران تو بوستانها مراسمشونو اجرا میکنند ای ای چقدر ماها .......هستیم چی میخواد بشه خدا می دونه ساعت 7:00صبح میاد دعای ندبه یا بن الحسن یا بن الحسن قربونش برم یک عده هم بازیچه گرفتنش به خدا مریض هست نکنید امام زمانم راضی نیست توجبه دیگتون چیه خسته شدیم خسته خدا ان شاالله به حق اون شهدا و امام زمان (عج)پاسخگوشون باشه ان شا الله والا

هادی تو یه وبلاگ بزن

هادی کاوسی شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 14:44

به راهی که اکثر مردم می روند بیشتر شک کن اغلب مردم فقط تقلید می کنند از متمایز بودن نترس انگشت نما بودن بهتر از احمق بودن است صادق هدایت قابل توجه

حامد اسدشیر سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 04:45

سلام بر جناب مستطاب اعلا حضرت همایونی
داداش من اگر تو اون مجلس بودم خیلی شیک و مجلسی با یه لحن خوشگل و ناز آلود میگفتم...
جمــــع کنیـــــــد باوووووووووووووو
به عمل کار براید به منم منم نیست

:))))) سلام ، خودشو ناراحت نکن عزیزم

حامد اسدشیر سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 04:46

داش هادی نهج البلاغه بخون
خعلی خعلی بهتر از اراجیف صادق هدایته

همسر جناب بیابانی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 20:39 http://www.hedye91.blogfa.com

سلام بر برادر کوشا

برادر من خبری بهتون نرسیده احیاناً ؟؟

اومدم اینجا خبری از اون خبری ک دنبالش بودم نشد !!

حیف شداااااا

هادی بیابانی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 16:15

سلااااااااام داش بهرام آخه به توهم میگن خبرنگار چرا؟ این خبر مهم بدجور از دستت دررفته
http://shaerekhaste.blogfa.com/post-336.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد