خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شب های محرم 94 ( قسمت سوم)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شب های محرم 94 ( قسمت سوم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 59

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شب ها به اتمام رسید

ولی داستان همچنان

ادامه دارد ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

شب های محرم 94 ( قسمت دوم)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شب های محرم 94 ( قسمت دوم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 ادامه دارد ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

شب های محرم 94 ( قسمت اول )

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شب های محرم 94 ( قسمت اول )

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادامه دارد ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست 
 میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634 که خود بنده هستم پیام بدید،
من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

پوزش نامه

سلام و ارادت

خیلی مخلصیم

جمیع عکس های تعزیه و شب ها و روزهای هیات های سینه زنی 1325 تا عکس ناقابله

بنده هم در روز 12 ساعت سر کار هستم

وظیفه داشتم و دارم که زودتر از اینا عکس ها رو خدمتتون تحویل بدم، ولی خب، کارم زیاده

پوزش میطلبم، کار تغییر اندازه و امضاء عکس ها بالاخره تموم شد و از همین ساعت شروع کردم به آپلود کردن،

هر 80 تا عکس رو در یه پست تحویلتون میدم

بازم از محضر بزرگوار و شریفتون پوزش میطلبم

وظیفه دارم عکس ها رو بزارم

در یه ساعت مشخص

و زمان زودتر

بنده رو عفو کنید به خاطر کم کاریم

در آخر اگه ازتون عکسی انداختم، اگه داخل تارنمای بنده از بستگانتون

عکسی دیدید که مایلید اندازه واقعیش رو داشته باشید

به آیدی تلگرامم پیام بدید :

Bah_2634

ارادت مجدد