خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

همایش شیرخوارگان 94

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

همایش شیرخوارگان 94 

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 76

نظرات 4 + ارسال نظر
بنده خدا سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 12:24

باسلام و خسته نباشید خدمت آقا بهرام عزیز
بابت عکسهایی که انداختی ممنونم ولی داداش شاید کسی از خاتومها راضی نباشه که شما عکسشون رو تو وبلاگ میزارید باوجوداینکه خانمها حجابشون کامله ولی باید از کسایی که بطور اتفاقی عکس ازشون گرفته میشه حلال خواهی کردخیلیها دوست ندارند عکسشون مورد دید عموم قراربگیره
به هر حال بنده نظرم رو دادم باشد که خدا یاریمان کند
اجرکم عندالله

ابراهیم نیک بخش سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 16:37 http:/http://shahrezarand.blogfa.com

سلام بر جناب بهرام همایون
بسیار زیباست دست شما درد نکند

امیر فقانی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:34

سلام خدا قوت بسیار زیبا بود مخصوصا عکس ج م وآخرین عکست

عزیز دلم

جواد سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 15:33

مثل همیشه عالی.ممنون که هستی...اصلا خدا رو شکر که هستی...
ب اون دوست عزیز عرض کنم ب نظر من کسانی که تو این مراسمات شرکت میکنن میدونن دوربین خبرنگارها هست.عکس و فیلم...و احتیاجی ب اجازه گرفتن نداره.مثلا صداوسیما این همه مراسم های مختلف رو در قالب و عکس و فیلم نشون میده!!از همه اجازه یا حلالی خواهی میخواد؟؟

قربونت جواد جان

چی بگم والله ... همیشه که نباید منتظر تعریف موند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد