خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شب های محرم 94 ( قسمت اول )

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شب های محرم 94 ( قسمت اول )

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادامه دارد ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست 
 میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634 که خود بنده هستم پیام بدید،
من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علیکم
برادر ارجمند جناب آقای همایون
خسته نباشید. به هر حال این تصاویری است که شما به خوبی شکار کرده اید. و در حد خود بسیار عالی است و این نشان دهنده ابتکار و خلاقیت و استاد بودن شما را در زمینه هنر عکاسی است اما....
یک انتقاد:
این تصاویر که شما در سایت خود قرار داده اید مشابه با تمامی تصاویر گرفته شده طی سالیان گذشته است و هیچ گونه تفاوت و ایده نو ندارد وصرفا تصویری از یک هیأت و یا دسته سینه زنی و زنجیرزنی می باشد و امیدوارم تصاویر آینده ای که از قاب دوربین جادویی و هنر فلشهای شما انداخته می شود تصاویری ناب و حاشیه های اطراف و به دور از دو دسته و فلان هیأت گرفته شود یعنی اطراف دسته ها و عبور و مرور مردمان عادی که البته برخی باید شطرنجی شود اما گرفتنش خالی از لطف نیست یعنی محرم از نگاهی دیگر که رواج آن طی یکی دوسال اخیر به طور فزاینده ای وحشتناک شده. امیدوارم منظور مرا متوجه شده باشید در غیر این صورت می توانید تماسی با این حقیر داشته باشید
یک مطلب دیگر اربعین و 28 صفر نزدیک است می توانید تصاویر روز عاشورا را با دسته روز اربعین و کنار خیابان را به یکدیگر متصل کنید تا اولا هنرتان مشخص شود و دوما مظلومیت امام را.
والسلام
موفق و پیروز باشید
مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه
(روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه)

سلام انتقادتون به جا هست، بعد از اینکه آلبوم تصاویر کامل شد، یه سری عکس منتشر میکنم که کرک و پرت بریزه عزیزم :))) بنشین و تماشا بنما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد