خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دردِ دل

(( بسم الله ))

اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِیقَ اَلْشَهادَة فْی سَبْیلِ الله

اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِیقَ اَلْشَهْادَة فْی سَبْیلِ دِفاعَ عَنِ الحَرَم الزَینَبِ الکُبری(س)

اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِیقَ اَلْشَهْادَة فْی رِکْابً مْولانا صْاحِبْ اَلعَصْرِ وَالزَمْان(عج)

اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا تَوْفِیقَ اَلْشَهْادَة فْی رِکْابً سَیِّد عَلی حُسَینی خامِنِه ­ای(حفظه الله)

خب اگه اینا نشد :


اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا دوربین کانن 5D Mark III

اللَّهُمَّ ارْزُقْنَا دوربین نیکون D810

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بهرام نوشت : یک سال و اندی هست که دنبال این هستم دوربینم رو ارتقاع بدم، دوربینی بخرم که لایق وجهه شهر مامونیه باشه، دوربینی که بتونم عکسایی بندازم که لیاقت شهرستان اونطور هست.

به همین خاطر به شدت دنبال 10 میلیون وام هستم. وام قرض الحسنه قسط هاشو هم مرتب میبرم میدم، قول میدم ...

ولی خب هرجا سر میزنیم، یا باید وام با درصد بالا (وام بانکی نزول-البته به نظر شخصی بنده- بگیرم با 27 درصد) یا باید پول بلوکه کنم ... ولی خب، من یه تازه فارغ ­التحصیلم که هیچی نداره... مسئولین هم که....

هیچی ... بیخیال... درد من به شما ربطی نداره.... من فقط باید خوشحالیمو با شما تقسیم کنم... قربون شکل یکی یکیه بازدیدکننده های تارنمای خط خطی ها بشم من که اینقدر خوبین و من دوستون دارم  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

راستی ادامه عکس های "محرم" و "13 آبان" و "در پناه سه ساله" در راهه...


نظرات 1 + ارسال نظر
کنیز رقیه دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 08:29

ممنون از زحمتی که کشیدین.عکسای امسال یکمی با عکسای قبلی فرق دارن.همه از بالا انداخته شدن و کیفیت ندارن.تقریبا همه مثل هم هستن
و یک جا انداخته شدن و هیچ فرقی با هم ندارن

سلام! انجام وظیفه بود بانو ...
عکس‌ها در ادامه سیر صعودی به خودشون میگیرن،
البته خب کمی بی انصافی کردیداااااا کلا 30 تا از 200 تا عکس به شکل اسپایدرشات هست
کل عکس های بی کیفیت ۲۰۰ تا از ۱۲۰۰ تاست، کمی صبور باشین
ممنونم از انتقاد بجاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد