خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

عاشورا و تاسوعای حسینی 94 ( قسمت دوم)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

عاشورا و تاسوعای حسینی 94 ( قسمت دوم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادامه دارد ....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
همشهری دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 11:23

حاج بهرام سلام خاستم از زحمات جناب عالی تشکر کنم که واقعا برای تک تک عکسها وقت میزاری بدون هیچ چشم داشتی. ایشالله اجرت با آقا امام حسین

سلام بر همشهری بزرگوارم، انجام وظیفه‌س سرور گرامی ، ارادت

سلام علیکم
اینقدر تلگرام تلگرام نکن پس فردا فیلتر میشه و اونوقت
بنده منتظر تصاویر ناب شما از حواشی هستم تا به وقتش توضیحاتی را در وبلاگ خود ارائه دهم

یه 700 تا عکس مونده، اونا رو هم بزارم، بعد میرم سروقت اینا راستی سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد