خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت اول)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت اول)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ادامه دارد...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی حاجی کریم جمعه 18 دی 1394 ساعت 14:39 http://yaroqieh.blogfa.com/

"نوای نی نوای نینواییست"
سلام بر آقا بهرام
وبلاگ خوبی داری خیلی خوشم اومد
انشاالله موفق و سربلند باشید
به وبلاگ من هم یه سری بزنید خوشحال میشم
یا علی مدد
خدانگهدار

سلام عزیزم، چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد