خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

متن و شعر +

سر من را به هوای تو زدن به چه خوش است...

ای تو تنها تب عشق همه سوته دلان


(روی تصویر کلیک کنید)


مراسم هیات الزهرا(س) شهر مامونیه

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

مراسم هیات الزهرا(س) شهر مامونیه

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 70

راهپیمایی 13 آبان - روز دانش آموز

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

راهپیمایی 13 آبان - روز دانش آموز 

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 85

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت هفتم و آخر)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمـت هفتم و آخـــــــر) 

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 83

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خب دیگه ،  بالاخره عکس های دهه اول محرم تموم شد.

نظر یادتون نره 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

مــرد باش 8 ×!×

هرگز با زنی که ناامید گریه می کند

نجنگ

 

صورتش را نمی بینی؟

تمام باروت های او خیس خوردند

 

از این نبرد نابرابر دست بکش

نگذار ویرانه شود

 

.:: مرد باش ::.

و برگرد به مرزهای گذشته ات

آن جا که "دوستت دارمی" شلیک نکرده ای

که او بیفتد

 

آنجا که هنوز دست نیافتنی ست ...

بگذار برود پشت پنجره خانه شان

 

دوباره برایت ناز کند

"نه" برای زن ها جمله ای شکوهمند است

 

بگذار کمی از قفسی که تو برایش ساخته ای

دور شود

اوج بگیرد

 

زن ها برای زندگی با عشق

دنبال "دوام" اند

نه "دام"...!!! 

خیلی وقت بود پست های "مرد باش" رو ادامه نداده بودم، دلم براشون تنگ شده بود

راستی، این همههههههههههه لطف میکنید قدم رنجه میکنید و پا به گلیم خاکی تارنمای بنده میزارید، 

یه نظر بزارید انرژی بگیریم 

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت ششم )

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت ششم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و باز هم این داستان همچنان ادامه دارد ... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت پنجم )

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت پنجم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 این داستان همچنان ادامه دارد ... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت چهارم )

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت چهارم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 این داستان همچنان ادامه دارد ... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت سوم )

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

شبیه خوانی (تعزیه) محرم 94 ( قسمت سوم)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 80

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 این داستان همچنان ادامه دارد ... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارادتمندم، اگه بین تصاویر داخل تارنمای بنده عکس خاصی مد نظرتون هست

میتونید از طریق تلگرام  به آیدی : Bah_2634  که خود بنده هستم پیام بدید،

من رو در جریان بزارید تا عکس مورد نظر رو با کیفیت بالا تقدیم حضورتون کنم.