خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مراسم هیات الزهرا(س) شهر مامونیه

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

مراسم هیات الزهرا(س) شهر مامونیه

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 70

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام علیکم
کاک بهرام میشه بگی پس کی این دوستان عزاداری می کردن؟
همه که مشغول عکس یادگاری با علامت بودند. به خصوص اون پسره همون عینکیه اوا اون که خودت بودی دوستت دارم کاک بهرام
از شوخی گذشته من چند مرتبه ای به این هیأت رفتم یک مقدار مراسمشان دیر وقت به اتمام می رسید. اما در کل بچه های خوب و باصفایی دارد. امیدوارم فقط در ایام محرم فعالیت نداشته باشند و در طول سال برنامه ریزی بکنند
ان شاءالله در کار خود موفق باشند.
مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زرندیه شهر مأمونیه

سلام عزیزم ، دلم برات تنگ شده

سید رضا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 17:17

یادش بخیر بچه ها تو ماه رمضون چه زحمتی برا اتصال مسجد به مسجد علی بن ابی طالب کشیدن بعدش هم مراسم افتتاحیه که داخل مسجد چال برگزار شد.
البته تقریبا هیچکدوم تو عکس ها نیستن!

بالاخره وقتی زیرآب یه عده رو بزنن و از بسیج بندازنشون بیرون، خودشون هم میرن تو حاشیه دیگه

paria چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:41 http://tak-mosafer.blogfa.com/

salam

سلام ، ممنانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد