خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

مجموع التصاویر محرم 94

.:: پست ثابت ::.


سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر، روی مراسم ها کلیک کنید :


ردیف

مراسم

تعداد تصاویر

1

همایش شیرخوارگان 94

76

2

شب های محرم 94 (قسمت 1)

80

3

شب های محرم 94 (قسمت 2)

80

4

شب های محرم 94 (قسمت 3)

59

5

تاسوعا و عاشورای حسینی 94 (قسمت 1)

80

6

تاسوعا و عاشورای حسینی 94 (قسمت 2)

80

7

تاسوعا و عاشورای حسینی 94 (قسمت 3)

80

8

تاسوعا و عاشورای حسینی 94 (قسمت 4)

50

9

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 1)

80

10

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 2)

80

11

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 3)

80

12

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 4)

80

13

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 5)

80

14

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 6)

80

15

شبیـه خوانی (تعـزیه) محرم 94 (قسمت 7)

85

16

مـراسم هیات الـزهـرا(س) شهـر مـامونیـه

70

 

جمع کل تصاویر مراسم های محرم 94

1220

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 17:30

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما البته ن بابت عکس ها چون چند ماهه پسیش تشکر کردم ،بخاطر ابن گفتم که میدونم الان از پشت فر اومدی اینطرف راستی قراربود عکس عای ناب از حاشیه محرم رو کنی بشدت شوت رونالد و قدرت دریبل علی کریمی منتظریم :

سلام ، از امشب شروع میشه

محمد یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 17:07

سلام :اینقد سرت گرم پشت فر شده که عکسا یادت دررفت بلی ، هر دلیلی باشه واقعا حق داری از وامو بند پ ک بیددی خبری نی بر دوربین بخردن گفتی فقط پشت فرا گرم کردنا عشقه

مرض :)))))

دختر ایرانی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 23:17

سلام اقای همایون.ممنون از زحمتی که میکشین

سلام به شما ، زنده باشید، خوشحالم از حضورتون

محمد حسین پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 18:59

سلام اقا بهرام خسته نباشید واقعا با این عکسات

یعنی دریغ از یک ذره خلاقیت

سلام، چی بگم والله ...

سلام برادر
یک پیشنهاد برای شما دارم اگر امسال نمایشگاه کتاب برگزار شد شما هم در قالب تصاویری که گرفته اید چه در خصوص دهه فجر و یا سایر مراسمات با هماهنگی اداره ارشاد شرکت کنید اگر کمکی هم از من برآید دریغ نخواهم کرد.
موفق باشید

سلام، پیشنهاد خوبیه ، ممنانم

محمد دوشنبه 5 بهمن 1394 ساعت 19:02

فقط حرف میزنی دیگه ،(بگذار عکسای محرم تموم بشه سوژه زیاد دارم که بذارم ) من ک فکر میکنم بلوف زدی ولی ن شایدم داری ، ها آره فهمیدم اجازشو نداری خب از اول بگو ، باش قبول ،فعلا بچسب به فر تا راهی پیدا بشه بابا رابطه تو و فر ی طرفس تو دوسش داری ولی اون ن برو فکر ی معشوق دیگه باش ، معشوقی که هر کی پشتش قرار بگیره گرمش کنه فقط بدرد کاسبی میخوره

مرگ :)))

محمد حسین پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 10:16

سلام دوباره. راستی به قول یکی از دوستان شما چرا بیشتر عکسهای تعزیه رو در میدان روبروی مسجد علی ابن ابیطالب گرفته اید تا انجایی که ما از شما شنیدیم امسال گفته بودید که از دسته پایین و... عکس زیاد دارم که متاسفانه داخل عکسها به جز دوتا عکس از تعزیه روبروی مسجد صاحب الزمان. وتعدادی عکس از هیت تعزیه خوانی حمزه سید الشهدا که به زحمت به تعداد انگشتان یک دست میرسید چیزی خاصی برای عرضه نداشتید امیدوارم دچار حاشیه نشده باشید

درپایان این انتقاد بنده را هم برادرانه بپذیرید که از یک زاویه چند بار متوالی عکس گرفته شده که نمی تواند جالب باشد.
هنر یعنی زیبایی ؛ اگر تبدیل به شیرین کاری و اکروبات بازی بشه. دیگه نمیشه اسمش رو گذاشت هنر میشه گفت مهارت وفن
امیدوارم در سالهای اینده موفق و موید باشید

بله درست میفرمایید، چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد