خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

چند خط عرض کوچک

سلام و عرض ادب

خوبید ؟ خسته نباشید

ایامتون به کام باشه

دهه فجر رو هم تبریک میگم.

یکی از بزرگواران بازدیدکننده تارنمای بنده لطف فرمودند و نظری گذاشتند مبنی بر اینکه چرا اکثر عکس ها از یه مکان بوده و اظهار داشتند و امیدوار بودند که درگیر حاشیه!! نشوم و در ادامه فرمودند که با انداختن چند عکس از یک زاویه تکراری، جذابیت کارتون رو پایین میارید.

اول تشکر میکنم از ایشون بابت حضورشون در تارنمای حقیر

دوم ممنونم که لطف کردند و انتقاد سازنده کردند

سوم اینکه سال قبل قول دادم امسال تعداد عکس ها رو صعودی افزایش بدم و بهش عمل کردم، امسال هم قول میدم سال دیگه از تمامی تعزیه ها تا جایی که برام مقدوره (فاصله زمانی و مکانی) حق اعتدال رو رعایت کنم و خواهش میکنم، خواهش میکنم، خواهش میکنم، تمنا میکنم، التماس میکنم که کار عکاسی بنده حقیر رو درگیر حاشیه و اینجور صحبت های کودکانه نکنید! یه کاری رو گرفتم دستم که برا قبل و بعد از ما موندگار بشه، هیچ سودی برام نداره که از یه جا زیاد بندازم یا از یه جا کمتر! نه از جایی ساپورت مالی میشم، نه کسی سفارش کرده بهم .... .

چهارم اینکه در خصوص قسمت اول نظرشون رو با یه خاطره خدمتتون عرض می کنم:

توی یه مراسم از عزیزی بزرگواری چندتایی عکس انداخته بودم و قرار شد براشون بفرستم

شب دوتا از چندین عکس که به نظرم خیلی بهتر بودند و حالت صورت و نور و کادربندی و ... دست به دست هم داده بودند تا سوژه به خوبی ثبت بشه رو به عنوان پیشکش خدمتشون تقدیم کردم.

چند دقیقه بعد با حالت خاصی امر کردند که همین دوتا بود ؟ دیگه از من عکس ندارید، گفتم چرا زیاده، گفتند در صورت امکان همشو بفرستید ...

بنده هم اطاعت امر کردم

بعد اینکه همه عکس ها ارسال شد ازشون پرسیدم که کدومش رو دوست داشتید؟

دست گذاشت رو همون چندتا عکسی که به نظر خودم ضعیف تر از بقیه بود!

از اون زمان تصمیم گرفتم حتی اگه از یه زاویه چند عکس با حالت های نسبتا شبیه به هم اگر میگیرم، از گذاشتنشون روی تارنما دریغ نکنم، چراکه سلیقه ها متفاوته و شاید یه عکسی رو که من بگم خوبه، دیگری نپسنده...

اگه من عکس ها رو گلچین کنم هم وقتم کمتر گرفته میشه، و هم فضای مجازی کمتری رو اشغال میکنم، اما من در اصل سلیقه طرف مقابل برام مهمه که از چندتا عکس، حق انتخاب داشته باشه ... 

یا علی(ع)

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

نظرات 2 + ارسال نظر
هم شهری چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:54

موفق باشی پسر خوب و جوان
کارتون عالیه

مچکرم، پیشنهاد سازنده و انتقاد سازنده کنید

سلام علیکم
اول شهر باید از شما تشکر کنه که همه مراسم ها را تصویربرداری می کنید و رایگان در اختیار عموم می گذارید
دوم اگر جرأت داری پیامهایی که پشت تلفن به من گفتی تأیید کن
سوم به قول حسام بیگ در سریال روزی روزگاری التماس نکن سی چی التماس می کنی
چهارم خوب بیا از من عکس بگیر عزیزم هر کدوم هم خواستی تو تارنمات نشون بده
پنجم من تلفنی با شما صحبت کردم و حتی پیشنهاد دادم که در نمایشگاه دهه فجر تصاویر منتخب خود را در نمایشگاه قرار دهید چون در این تارنماها و وبلاگها حداکثر من و چند نفر دیگه می بینیم و والسلام. اما در نمایشگاه کتاب همه می بینند.
ششم (فقط به عشق شیش تایی ها) چرا خودت یک نمایشگاه از دستاوردهات در مهدیه یا حتی پیاده رو مسجد صاحب الزمان برپا نمی کنی؟؟؟؟ یک سماور و چای هم می خواد که با بر و بچه های ما. آن هم با موزیک مخصوص دهه فجر که از بلندگوی مسجد پخش میشه
این هم پیشنهاد دیگه چی می خوای نگو وام که همه از سودهای 21 و 28 و 30 درصد میگن چرا از فامیل دور استفاده نمی کنی

سلام ، برا نمایشگاه حداقل 1 تومن پول لازمه عشقول من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد