خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

شب 21ماه رمضان 95

 سلام و عرض ادب و احترام 

جهت مشاهده تصاویر مربوط به

عزاداری شب 21 ماه مبارک رمضان شهر مامونیه
اینــجــــا

کلیک کنید

تعداد تصاویر:180

 

نظرات 6 + ارسال نظر
heydari سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 07:44

خسته نباشین..
از پدر بنده هم عکس بندازید دلشون شاد شه
ممنون
التماس دعا

امیر فقانی سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 11:28

سلام من میدونم 6/1بری خدمت ما چی چی کنیم نه بگو چی چی کنیم

رودخونه جریان داره عشقم

حانیه همایون سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 21:50 http://tasniim313.mihanblog.com

سلام به برادر گرامم.
التماس دعا دارم تو این شب ها.

محمد ساعدی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 04:10

سلام اقا سپاس فراوان

خدا قوت


اجرکم عند لله

مخلص

محمد حسین جمعه 11 تیر 1395 ساعت 01:07

با سلام. خسته نباشید. خدا قوت

فقط یه ایراد کوچولو بود. که توی عکس های مربوط به راهپیمایی ۲۲ بهمن که به اشتباه سال ۹۵ نوشته شده

مهم نبود البتهها چون از رفتن طارمی و رضاییان از باشگاه پرسپولیس ناراحت بودم گفتم به یک نفر گیر بدم دیگه

سلام متشکرم ، چشم

محمد جمعه 11 تیر 1395 ساعت 19:28

سلام بهرام جون تشکر کنم تکراریه , خسته نباشید بگم تکراریه , بگم کارت درسته اونم تکراریه , موندم چی بگم ک تکراری نباشه , فقط میگم انشاءالله امام زمانی بشی ,

سلام مخلصم، نوکرتم عشقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد