خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

میخوام از یه وبلاگ عکس ذخیره کنم ولی قفله ، چه کنم؟!؟!

سلام و ژرفای ادب


صبحتون به خیر (البته ظهرتون)


خوبین شما؟


بعضی از این وبلاگ ها هستن خیلی عقده ای تشریف دارن 



چرا؟؟؟؟ چون کلیک راست رو قفل میکنن تا نتونی عکسی رو ذخیره کنی 


ولی خب تا من اینجا هستم همه این تحریم ها خیال باطلی بیش نیست 


برای انجام این کار نیاز به مرورگر FireFox هست ...


خب حالا آدرس وبلاگ اون خائن رو با این مرورگر میارید


بعد روی صفحه کلیک راست میکنید و گزینه view Page Info رو میزنید


حالا اگه کلیک راست قفل بود چه کار کنیم؟ کار نداره که ...


دکمه Alt رو میزنیم و نوار ابزار فعال میشه، حالا از شاخه Tools گزینه Page Info رو انتخاب میکنیم 


حالا میریم توی تب دوم یعنی Media 


مشاهده میکنید که تمامی عکس ها با همه فرمت ها هم لینکشون هست هم امکان ذخیره خود عکس هست 


حالشــو ببــریــد 

نظرات 2 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:26 http://goleshab90.blogfa.com

اینو عملی هم بهمون گفته بودین ومن یاد نگرفته بودم!
میخواستم امروز بیام بپرسم که خودتون زحمتش رو کشیدین.
یه دنیا تشکر.

خواهــــــــش همکلاسی

之дђяд سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 18:45 http://boghze-ehsas.blogfa.com/

عالی و کاربردى!

الان میرم حال این عقده ای ها رو می گیرم :دى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد