خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

آتیه اندیشان ×!×

مشاهده شماره سوم ماهنامه آتیه اندیشان به صورت مجازی

مشاهده صفحه اول

مشاهده صفحه دوم

مشاهده صفحه سوم

مشاهده صفحه چهارم


نظرات 2 + ارسال نظر
همشهری سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 22:28

تحرکات انتخاباتی از الان!؟!!؟؟؟ زود نیست!؟ واسه مجلس!؟!!!

حال کردیم با خبرش ، گفتیم انتشارش بدیم
ما مثل شما دنبال اینجور مسائل نیستیم که اذهان عمومی رو تشویش کنم

همشهری پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 11:11

اولا شما انسانی! حال کردن با عرض پوزش واسه خره! بعدشم خبر دارم اینا همش تحرکات انتخاباتیه! حتما ایشون واسه پیشرفت شهرمون نشریه زده! والا من باور نمیکنم

خب همین ادبیات شما نشون میده که چقدر دنبال منافع شهری هستید
باور کردن یا نکردن شما هم اصلا برای بنده مهم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد