خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دعای جوشن کبیر مساجد (شب 19 رمضان)

  سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

گزارش تصویری دعای جوشن کبیر مساجد (شب 19 رمضان)

اینجا

کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 132

********************************************

مسجد آسیابک قرآن به سر می گرفتن، به دعا نرسیدم، پوزش 


نظرات 6 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 13:39

سلام هیچ کلمه ای در وصف تو دیگه نمیشه گفت همش را گفتم زیبا قشنگ عالی خودتم گلی کور شن بدخواهات

عشقی داش امیر فغانی

اسیابکی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:04

مثل اینکه بد مشکل داری با اسیابکی ها، ببین سعی کن همه ی کارات بر پایه رضای خدا باشه، نه قوم و محل! خدا پدر مادرت رو حفظ کنه برات

دوست عزیز (به ظاهر)
بنده دچار این تعصبات احمقانه که افکار مریض شمارو درگیر کرده ، نیستم
هیچ مشکلی هم از گفتنش ندارم
خیلی راحت مثل یه آدم با شعور عذرخواهی کردم
پس تو هم مثل یه آدم با شعور حرف من رو درک کن
هنوز تو دوران قرون پارسنگی موندی و فکر میکنی همه باهات مشکل دارن !
کمی بزرگ شو ، افکارت رو تغییر بده
در آخر
آدم باش

fateme سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 22:58 http://mkh2parvaz

سلام
بابت عکسهای زیبایی که به اشتراک گذاشتید ممنون و سپاسگذاریم ... عال بود

بزرگوارین، وظیفه بود

عباس د شنبه 27 تیر 1394 ساعت 21:34

سلام بهرام جان حرف نداری اخلاقتم مثل آقای موحدی ساوجی میمونه یک به یکی باهیچ کس هم رودربایستی نداری فقط ای کاش میشد عکسهای پارک شهدا رو از مقابل میگرفتی ولی بقیه اش حرف نداشت به قول استاددانشگاهمون عمه ام به قربونت بره دوست دارم هوارتا

محمدیان یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 12:25

بهرام جان دوست عزیز من مسجد آسیابک شما رو دیدم ک داری عکس برداری میکنی اتفاقا دقت هم کردم عکس زیاد گرفتی همونا رو هم میزاشتی بد نبود

قربون شکلت، اونا واسه شب ۲۳ هست ، دقت کن برادر عزیزم، دارم آپلود میکنم، میزارم

محمدیان چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 13:23

آهان عذر میخوام من حضور ذهن نداشتم ک شب چندمه

خاحش عزیزم، پیش میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد