خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

کاروان نمادین اسرای شام

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

کاروان نمادین اسرای شام به روایت تصویر  اینجا کلیک کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
سید رضا کمالی سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 17:17

سلام علیکم:جناب اقای همایون از اینکه در ترویج شعایر دینی کوشا هستید بسیار خوشحالم خداوند شما را جزای خیر عنایت فرماید.وفقکم الله لمرضاته

سلام حاج رضا ، خیلی مخلصیم
وظیفه است

حسن یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 10:20

سلام علیکم. خواهشمند است این خبر را درج نمایید. با تشکر فراوان . اخیراَ مدیر عامل و مسوولین شرکت تعاونی آزادی آسیابک در اقدامی متکبّرانه، تحکّم آمیز، خودسرانه و بدون اطّلاع اعضای شورای اسلامی خشکرود ، رییس دانگ ها، سهامداران و بهره برداران چاه آب کشاورزی شهر خشکرود قصد دارند سند مالکیت تعاونی خشکرود را به نام تعاونی آزادی آسیابک اصلاح و تغییر دهند. سوال این است که اگر ایشان( مدیر عامل و مسوولین شرکت تعاونی آزادی آسیابک) قصد خدمت به کشاورزان و باغداران را دارند و در این عملشان سونیّت و اهداف دیگری پنهان نیست چرا مخفیانه و بدون تشکیل جلسه با شورای اسلامی شهر خشکرود و رییس دانگ ها که 12 نفرند و نمایندگان بهره برداران محسوب می شوند، این کار را انجام می دهند؟؟؟ . لذا شورای اسلامی شهر خشکرود و رییس دانگ های این چاه آب به نمایندگی از حدود ششصد نفر سهامدار این چاه آب، به شدّت به آن اعتراض دارند و در نامه های متعدّدی از مسوولین عزیز درخواست نموده اند که برای احقاق حقّ باغداران و کشاورزان شهر خشکرود از این کار جلوگیری نمایند.

مولائی یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 21:13 http://darolhasan.blogfa.com

مراسم سوگواری دهه آخر صفر



از شب اربعین راس ساعت 20

سخنران: "جحت الاسلام و المسلمین سید رضا کمالی"

مداح: "جناب آقای علی تیموری"

مکان " مجموعه فرهنگی مذهبی دار الحسن"


لطفا وبلاگ دارالحسن را لینک کنید و مطلب بالا را در وبلاگ خود نمایش دهید.

حسن پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 23:13

سلام بر شما و تشکر پیشاپیش از درج این مطلب ... آقای حسین شجاعیان در طول 16 سال خدمت صادقانه و خالصانه به مردم خشکرود چه در آموزش و پرورش و چه در شهرداری منشأ خدمات ارزنده ای بوده است . ایشان در مدیریت ، پشتکار و تلاش بی وقفه و مستمر، صداقت در کار، کار کردن برای رضای خدا و میدان ندادن به برخی فرصت طلبان سودجو، انجام وظیفه و دوری از تملّق و ریا و چاپلوسی، تکریم ارباب رجوع، ترجیح دادن مصلحت و منافع شهر بر منافع فردی و شخصی را در نظر داشتند . از جمله مهم ترین کارهای شجاعیان در زمان کوتاه در شهرداری خشکرود: جدولگذاری و آسفالت چندین خیابان پر رفت و آمد از جمله : خیابان کشاورز ، خیابان معلّم ، خیابان همّت جنوبی ، خیابان محمّد رسول الله ، خیابان حبیب ابن مظاهر، خیابان حجاب ، خیابان حافظ، خیابان بهشت و همچنین زیباسازی و تأمین روشنایی بلوار ورودی شهر و کارهای عمرانی دیگر که چهره ی خشکرود را متحول نمود. این اقدامات عمرانی و خدماتی در کنار ده ها کار فرهنگی و اجتماعی به انجام رسیده است . در عوض اعضای جدید شورای اسلامی خشکرود در اقدامی عجولانه و شتابزده و غیرمنصفانه ایشان را کنار گذاشتند . کاش انتخاب شهردار را هم مانند شوراهای اسلامی شهر به رأی مردم می گذاشتند .

یک بنده خدا شنبه 7 دی 1392 ساعت 18:26

سلامم به بهرام نیک و همایون - جوان نکو نام و صاحب فنون
ما از عکس های خوب شما بهره مند می شویم و نام شما را هم به خیر، ذکر می کنیم . اگرمطلب هم در وبلاگ تان درج کنید بسیار شایسته است. آیا دوستان شما همان 11 وبلاگ اند که پیوند کرده اید؟

شهر خوبان - روزنامه زاویه - و ...؟

سلام بر مرد نیک روزگار آقای چراغی ، چشـــــــــم ، اونم به چشم پیگیری می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد