خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

10 دلیل که ویندوز 8 ، سون را نابود می کند

احتمالا ویندوز 8 مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز 7 باشد

شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.... 

 

ادامه مطلب ...

طراحی کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت یا Bussines Card مسئله ای که شاید بسیاری از شما حداقل یکبار با اون سر و کار داشته اید.... 

 

ادامه مطلب ...

افزودن برنامه‌ها به کلیک ‌راست ویندوز

اگر با برخی از برنامه‌ها خیلی سروکار دارید و می‌خواهید بدون ایجاد آیکن جدید روی دسکتاپ، سریع به آنها دسترسی پیدا کنید، کافی است نرم‌افزار خود را با یک ترفند ساده رجیستری به منوی کلیک‌راست دسکتاپ اضافه کنید. در این ترفند روش برعکس آن را هم پیگیری خواهیم کرد که چطور منوی شلوغ کلیک‌راست خود را خلوت کنید.
 

ادامه مطلب ...

هفت روش حرفه ای برای ایجاد رمز عبور

برای داشتن یه پسور و رمز عبور مطمئن نیاز به یه سری ترفند ها و ابتکارات دارید که هرکسی نتونه به راحتی پسورد شما رو کشف کنه   

 من توی این قسمت  ۷  موردش رو ذکر میکنم ....

ادامه مطلب ...

چشم کریستالی ( ترفند فوتوشاپ )

«سلام دوستان سال نو رو بهتون تبریک میگم» دوست دارم یه عیدی تپل بهتون بدم . چند وقت پیش یه مطلبی رو توی یه سایت خوندم دوست دارم براتون بزارم شاید به دردتون بخوره و البته از ظریف کاری های این مطلب میتونید یه چندتا تجربه تپل داشته باشید. پس ادامه مطلب رو از دست ندید : !!!

ادامه مطلب ...