خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تسلیت

گفتـم کـه فـراق تـو نبینـم دیـدم

آمـد به سـرم هر آنچه می ترسیدم


تسلیت خانواده های محترم امین آزاد، آموزگار و ...


روی عکس کلیک کنید

حرفای در گوشی

سلام علیکم

خوبین ؟؟

اولا مرگ بر آمریکا

دوما مرگ بر آمریکا

سوما مرگ بر آمریکا

چهارما مرگ بر آمریکا

بعدش بازهم مرگ بر آمریکا

خب حالا بهتر شد

خواستم عرض کنم قشنگ تابلو بود که ممانعت کرده بودند از توزیع پلاکارد های مرگ بر آمریکا

بعد قشنگ تابلو بود سفارش کرده بودن شعار مرگ بر آمریکا داده نشه

بعد امسال بازم ممانعت کرده بودند که پرچم و نماد آبلیسک آتیش زده بشه

بعد آقای تقوی ، نماینده محترم صدا و سیما، بالابر اداره برق انحصاری نیست

اگه سکوت میکنیم، به این خاطره که ارزشمون بالاتر از این صحبتاس که به خاطر این چیزا رسالتمون رو زیر سوال ببریم. و صد البته عادت کردیم که دوربین که میگیرید دستتون، دیگه همه غریبه میشن... اشکال نداره...

در آخر تشکر میکنم از همه مردم، از همه همشهری ها، همچنین از دو عزیز دوست داشتنی تکنسین اداره برق، دمتون گرم

این دوتا عکس رو داشته باشید، تا آلبوم کامل رو تقدیم حضور کنم

برای بزرگنمایی روی عکس ها کلیک کنید




 

چند خط عرض کوچک

سلام و عرض ادب

خوبید ؟ خسته نباشید

ایامتون به کام باشه

دهه فجر رو هم تبریک میگم.

یکی از بزرگواران بازدیدکننده تارنمای بنده لطف فرمودند و نظری گذاشتند مبنی بر اینکه چرا اکثر عکس ها از یه مکان بوده و اظهار داشتند و امیدوار بودند که درگیر حاشیه!! نشوم و در ادامه فرمودند که با انداختن چند عکس از یک زاویه تکراری، جذابیت کارتون رو پایین میارید.

اول تشکر میکنم از ایشون بابت حضورشون در تارنمای حقیر

دوم ممنونم که لطف کردند و انتقاد سازنده کردند

سوم اینکه سال قبل قول دادم امسال تعداد عکس ها رو صعودی افزایش بدم و بهش عمل کردم، امسال هم قول میدم سال دیگه از تمامی تعزیه ها تا جایی که برام مقدوره (فاصله زمانی و مکانی) حق اعتدال رو رعایت کنم و خواهش میکنم، خواهش میکنم، خواهش میکنم، تمنا میکنم، التماس میکنم که کار عکاسی بنده حقیر رو درگیر حاشیه و اینجور صحبت های کودکانه نکنید! یه کاری رو گرفتم دستم که برا قبل و بعد از ما موندگار بشه، هیچ سودی برام نداره که از یه جا زیاد بندازم یا از یه جا کمتر! نه از جایی ساپورت مالی میشم، نه کسی سفارش کرده بهم .... .

چهارم اینکه در خصوص قسمت اول نظرشون رو با یه خاطره خدمتتون عرض می کنم:

توی یه مراسم از عزیزی بزرگواری چندتایی عکس انداخته بودم و قرار شد براشون بفرستم

شب دوتا از چندین عکس که به نظرم خیلی بهتر بودند و حالت صورت و نور و کادربندی و ... دست به دست هم داده بودند تا سوژه به خوبی ثبت بشه رو به عنوان پیشکش خدمتشون تقدیم کردم.

چند دقیقه بعد با حالت خاصی امر کردند که همین دوتا بود ؟ دیگه از من عکس ندارید، گفتم چرا زیاده، گفتند در صورت امکان همشو بفرستید ...

بنده هم اطاعت امر کردم

بعد اینکه همه عکس ها ارسال شد ازشون پرسیدم که کدومش رو دوست داشتید؟

دست گذاشت رو همون چندتا عکسی که به نظر خودم ضعیف تر از بقیه بود!

از اون زمان تصمیم گرفتم حتی اگه از یه زاویه چند عکس با حالت های نسبتا شبیه به هم اگر میگیرم، از گذاشتنشون روی تارنما دریغ نکنم، چراکه سلیقه ها متفاوته و شاید یه عکسی رو که من بگم خوبه، دیگری نپسنده...

اگه من عکس ها رو گلچین کنم هم وقتم کمتر گرفته میشه، و هم فضای مجازی کمتری رو اشغال میکنم، اما من در اصل سلیقه طرف مقابل برام مهمه که از چندتا عکس، حق انتخاب داشته باشه ... 

یا علی(ع)

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ