خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

خبر

سلام علیکم جمیعا

قبول باشه عزاداری ها

تعداد عکس های محرم و تعزیه ها و نذورات مردمی بالاست 

منم دست تنهام ، دارم آپلود میکنم عکس ها رو 

ان شاءالله امروز یا فردا همه عکسا رو تقدیم حضور میکنم 


از تاخیری که ایجاد شده عذرخواهی میکنم 

سوگواره عکس زرندیه

"اِنَّ الْحُسَیْنَ مِصْباحُ الْهُدی وَ سَفینَةُ النَّجاةِ "


اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار می کند :


اولین سوگواره ی عکس با موضوع" آئین های سوگواری سید و سالار شهیدان کربلا (ع)" در قالب تصاویر ثبت وضبط شده توسط گوشی های همراه با همت کانون بسیج هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برگزار می شود .


علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند  تصاویر ثبت شده با گوشی های همراه از آئین های سوگواری "تعزیه خوانی - عزاداری حسینی- نماز و نیایش - حجاب و عفاف "را بر روی لوح فشرده ( CD ) ذخیره و به دبیرخانه ی سوگواره واقع در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه تحویل نمایند .


"شرایط شرکت در مسابقه " : 

١- شرکت برای عموم آزاد است .

٢- آثار بر روی لوح فشرده "CD" ذخیره و تحویل گردد.

۳-مهلت ارسال آثار مورخه ٥آذر/٩٢ می باشد. .

۴- آثار ارسالی عودت داده نمی شود.


پس از بررسی و داوری  به ٣ اثر که به عنوان آثار برتر برگزیده شوند  ضمن تقدیر مبلغ ١/٠٠٠/٠٠٠ ریال به عنوان جایزه تقدیم خواهد شد .


از عموم برادران و خواهران دعوت می شود با شرکت در سوگواره ی مذکور ضمن برخورداری از اجر معنوی حفظ شعائر اسلامی ، در ثبت و ضبط  آئین سوگواری شهرستان به عنوان اثری ارزشمند سهیم بوده و از جوایز مسابقه نیز بهره مند گردند .

  برای عموم خواهران و برادران توفیق و بهروزی مسئلت می نماییم .

کانون بسیج هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه

 

راهپیمایی یوم الله 13 آبان

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

راهپیمایی یوم الله 13 آبان اینجا کلیک کنید.

دعای ندبه شهر پرندک

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

دعای ندبه شهر پرندک با حضور حاج مهدی سماواتی اینجا کلیک کنید.


شصت تقدیر

جدیدا متوجه شدم علاوه بر دست تقدیر یه 


شصت تقدیر هم هست که نافرم رو به ماست 


13 آبـــــان ، مبــارک ×♥×

آن روزی که آمریکا از ما تعریف کند، باید عزا گرفت.
(حضرت امام خمینی«ره»)