خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

دعای ندبه شهر پرندک

 سلام علیکم 


برای مشاهده تصاویر مربوط به

دعای ندبه شهر پرندک با حضور حاج مهدی سماواتی اینجا کلیک کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
عکاسی شیوا دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 15:16

با عرض سلام و تسلیت ایام ماه محرم
وبلاگ جدیدی جهت قرار دادن عکس و فیلم هایم راه اندازی کردم و آدرس وب شما را لینک کردم خوشحال میشم شما نیز ما را با نام آلبوم شهر زاویه لینک کنید.
در ضمن عکس خانمی که فانوس در کنارش است و در کنار قبری نشسته خیلی زیباست.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد