خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

عذرخواهی ×!×

سلام خسته نباشید

عـازم مشهدالرضا(ع) هستم و دعاگوی همه دوستان و بزرگواران،

علی الخصوص افـــرادی که چشــم دیــدن بنــده رو ندارنـد.

ان شاءالله پس از بازگشت همه عکس ها رو روی وب قرار می دم.

مخلـص همه 

نام زرندیه تغییر نمی یابد×!×

فرماندار زرندیه در نشست پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در مسجد آسیابک :

مساله تغییر اسم مامونیه، پرداختن به حواشی است.

مردم سعی کنند به این مسائل پیش پا افتاده اهمیت ندهند

و سعی نکنند حاشیه ایجاد کنند.

مرکز شهرستان زرندیه، مامونیه است و باقی خواهد ماند.

بهرام­نوشت: درود بر شما عزیز دلم

گزارش تصویری

سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

دیدار با آزادگان شهر مامونیه اینجا کلیک کنید

تعداد عکس ها : 22

پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) مامونیه بانی این حرکت بوده است

روز شهیدان زنده مبارک×!×

فــردا روز شهیـدان زنـده، روز آزاد مـردان بـزرگ هشـت سال دفـاع مقـدس است

روزی کــه مـردمـانــی از ایــن ســرزمیـن ایثـار و مقاومـت را بــه مـا آموخـتند

مـردمانی که زیر سخت ترین شکنجه ها دم نزدند و جمهوری اسلامی را حفظ کردند

نــظام جمـهـوری اسـلامی کـه بـا خـون شهـیدان بـه راه خـود ادامـه مـی دهـد

نــظام جمـهـوری اسـلامی کـه مدیون شهـیدان زنده، آزادگان ایران اسلامی است

آزدگــان، روزتــان مبـارک

بـه نوبـه خـود ایــن روز را به 21 آزاده محترم شهرستـان زرندیه تبـریک می گـویم

دستـشـــان را مـی بـوسـم، خـــاک پایــشان را ســرمه چشـمـانم مـی کنـــم

مسابقه عکاسی ترنم وصال زرندیه×!×

مسابقه عکاسی ترنم وصال در زرندیه


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه همزمان با برگزاری مراسم تشییع و تدفین 4 شهید گمنام در شهرستان زرندیه که پایان هفته جاری انجام خواهد شد مسابقه عکس با عنوان ترنم وصال برگزار می گردد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هدف از برگزاری این برنامه را علاوه بر ثبت و ضبط ارادت قلبی عموم مردم ولایت مدار شهرستان به شهداء بویژه شهدای گمنام، جذب مشارکت عمومی در اجرای برنامه های فرهنگی این مراسم  عنوان نمود.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام شهرستان افزود علاوه بر مسابقه مذکور، در نظر می باشد برنامه های متنوع فرهنگی هنری دیگری مانند سخنرانی، مداحی، شعر خوانی و ...صورت گیرد.

جوانمرد شهداء را چراغ راه جامعه دانسته و بر لزوم صیانت از اهداف و آرمانهای شهداء و امام شهیدان تاکید نمود. وی حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان  از جمله سلاحهای برنده و تاثیر گذار در برابر هجمه ی فرهنگی دشمنان عنوان نمود.

 شایان ذکر است علاقمندان شرکت در مسابقه عکاسی ترنم حضور ، میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به نشانیwww.ershadzarandieh.ir مراجعه نموده و یا با شماره 45229356 تماس حاصل نمایند.

آب زنید راه را ... ×!×

خب به حمدلله 4 شنبه این هفته 4 شهید گمنام وارد شهرستان زرندیه می شوند

که 2 شهید در مامونیه و 2 شهید هم در شهر پرندک آرام می گیرند

ان شاءالله در زمانی نزدیک شاهد حضور شهدای گمنام در

شهرهای خشکرود، خرقان و زاویه نیز باشیم

مرحوم آموزگار ×!×

تشکر می کنم از مردی که مرد بودن رو به همه یاد داد

تشکر می کنم از مردی که انسانیـت رو به همه یاد داد

تشکر می کنم از مردی که رفت مشهد تا مشکلش رو با آقا در میون بزاره،

تـوی راه دچار حادثـه شد و اعضای بدنـش مشکل چند نفـر رو حـل کرد

تشکر می کنم از مردی که هـر وقــت میـدیدیمـش

با لهجه قشنگ مامونیه ای سلام و احوالپرسی میکرد

تشکر می کنم از روح بزرگ یه مـرد اصیل زرندیه ای

تشکر می کنم از روح بزرگ خـونــواده اون مـــرد

تشکر می کنم از اعضـــای محترم خـونــواده اش

و تسلیـت می گــویــم  به تمــامی بازمـاندگانش

و مطمئنم فردوس پیشکش علی آقا آمــوزگار هست

در آخر عذرخواهی می کنم از همه، بنده یک هفته داخل شهر نبودم و

متـاسفـانه نتـونسـتم به مـراسم هــای این مــرد بــزرگ برسم

از همـــه عــذرخواهــی می کنــم ، به دلیل اینکه کوتـاهی کردم

و قسم جلاله می خورم به هیچ وجه، هیچ مسئولی دردانه مـن نیست

یاوه گو شناسی ... ×!×

علی چراغی : مدیر مسئول اولین نشریه تخصصی شهرستان زرندیه با نام دانشوران زرندیه

علی وفایی : مدیرمسئول ماهنامه آتیه اندیشان زرندیه

شهردار و اعضای شورای شهر مامونیه : مشوق و بانی هدایای اهدای به خبرنگاران

انوری : مدیرمسئول نسیم صبح

محمد دلیریان: زرخبر

بهرام جاپلقی: ایرنا

منصور محترمی: اطلاعات

خانم شمس زرندی:  کیهان

 سیدمجتبی تقوی تکیه: صداوسیما

مسعود خدادادی: پرتال زرندیه

علی سعادتی: آتیه اندیشان

هادی مظفری: آتیه اندیشان

سرکار خانم حاجی لو: آسان تا آسمان

سرکار خانم خلیق : آسان تا آسمان

سرکار خانم مقسوم: آسان تا آسمان

مسعود امانی : خبرگزاری ایسنا و ماهنامه اطلاعات

مهدی خلج معصومی : اطلاعات

محمدرضا خلج معصومی : اطلاعات

حجت فرهادی : کیهان

برادران محمدی : نسیم صبح

سرکار خانم سادات میراحمدی: سردبیر آسان تا آسمان


بستن چشم، باز کردن دهان


این است کار یاوه گویان