خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

صورت مسئله شهدای گمنام پاک شد ؟

چندروزیست که در تکاپوی اینم که ببینم این دروغی که میگن راسته ؟ 

یعنی واقعا شهدای گمنام از دست مامونیه پرید؟

وقتی تلفن میکنیم و یا حضوری خدمت بعضی دوستان مثلا محترم میرسیم با کم لطفی و تته پته کردنشون!!! مواجه می شیم که برنامه رو تا تهش میخونیم، خلاصه مار خوردیم و به لطف مسئولین دیگه افعی شدیم !!!


یه فلاش بک بزنیم به دو سه روز پیش:


وبلاگ روزنامه زاویه و ازادی-اگاهی-ابادانی (که روزنامه زاویه بی هویت ، بدون نام ، که همه سرچشمه میگیره از ترس !!) افاضات فرمودن که:

اگر قرار باشد شهدا در زرندیه دفن بشوند هرجایی لیاقتش رو داره به جز مامونیه !!

خواستم عرض کنم جدا از اینکه هویت و معلوم الحال بودن شما برای ما روشن است، این هم برامون واضح هست که بیشتر از پنجم ابتدایی سواد تحصیلی ندارید، فلذا سعی میکنم پاره ای از موضوعات رو به زبان ساده عرض کنم:

ابتدا اینکه شهر مامونیه مرکز شهرستان بوده، تمامی امکانات شهری در این شهر واقع می باشد. ادارات مربوطه ، تمامی مقاطع تحصیلی ، دانشگاه و ...

پس از این باید عرض کنم که شهر مامونیه هم به سهم خودش شهید و جانباز و آزاده داده است (برای همه ما روشن است که باید این افراد را روی چشم خود بگذاریم) .

شهر مامونیه از لحاظ سطح فرهنگ و انضباط بسیار بسیار بالاتر از برخی افراد زاویه می باشد، چراکه قشر شما هنوز در قسمت دعواها و مسائل نژادپرستی سیر میکند که مایه خنده و تاسف ما می باشد.!!


در خصوص مقام و جایگاه شما هم همین بس ؛ هرجا مقامی به دست آوردید و لازم بود افراد زیر دست خود را مشخص کنید هیچگاه نه نگاهی به تحصیلات فرد کردید و نه به میزان شعور وی ، در تمامی موارد سعی بر این داشتید که تغییرات اتوبوسی را در اداره مربوطه به نفع زاویه انجام دهید.


رفتار خصمانه شما در تمامی اوقات علیه مامونیه گواه بر فرهنگ و میزان شعور شماست، سال هاست که رفتار شما را مورد بررسی قرار دادیم ولی خب به جایی نرسیدیم . درد نژاد پرستی درد بزرگیست ، باید مداوا شود ، اما مشکل اینجاست که علاوه بر درد نژاد پرستی ، شما از مشکل خود بزرگ پنداری !! هم رنج می برید که این نیز مزید بر علت شده تا بررسی های ما بیش از پیش بی نتیجه بماند.


در تمامی عرصه ها نیز بارها متوجه این مورد شده اید که در مقابله و مباحثه با مردم مامونیه حرفی برای گفتن ندارید !!! اما چه می شود که همچنان مرغتان یک پا دارد و انگار از این خودزنی لذت می برید.


بگذریم ، خلط مبحث نشود ، وقتم را بیش از این صرف بررسی صحبت های صد من یک غاز نمیکنم ....


فلاش بک ، زمان حال :


اینکه مسئولی در خصوص دفن شهدای گمنام در مامونیه کوتاهی کرده است، بدان و آگاه باشد که هیچگاه این حرکتش را فراموش نخواهیم کرد و ذکر زیر لبمان گل و بلبل میشود نثار وجودش(گل و بلبل آبدار).


مسئولین خدوم شهر ، خواستم عرض کنم ما که به بی معرفتیتون که ایمان داریم ، باز دم معرفت شورای شهر و شهردار گرم که حاضر شد مسئولیت 100 درصد عمرانی جایگاه شهدارو به عهده بگیره و این وعده را دادند که به مرور زمان سرمایه گذاری مناسبی را در آن محل انجام میدهد ولی شما ....


در آخر نیز خواستم به عنوان یه شهروند یه نکته ای رو عرض کنم : 


مسئول محترم! خیلی بی عرضه ای !!!


نظرات 13 + ارسال نظر
روز نامه زاویه چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 15:19

با سلام
سئوالی از محضرتان

آیا شما امروز در ساعت 14/56 دقیقه برای روزنامه نظری فرستادید .

علیکم السلام

بلی فرستادم

سلام چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 15:34 http://www.multijob.ir

کد جاوا میخوای
زیبایی وبلاگ میخوای؟؟
بازدید بیشتر میخوای ؟؟؟
ورودیبیشتر مورتور جستجو میخوای ؟؟؟
همه اینا رو کاملاً رایگان میتونی تو سایت www.multijob.ir بدست بیاری

ابراهیم نیک بخش چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 18:24 http://shahrezarand.blogfa.com

با سلام
بهرام جان روزنامه زاویه این حرف را نزده وبلاگ ازادی-اگاهی-ابادانی این حرف را زده اصلاح کن

حاجی سلام
اصلاح شد ، ولی از خضعبلات روزنامه منحوث زاویه هم نمیشه گذشت !!!

یک بنده خدا چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 19:25

سلام و درود بر جناب بهرام همایون
مثل این که در برابر آدم های خبیثٍ نجابت راه به جایی نمی برد. بعضی از افراد خائف و بزدل بدون نام در وبلاگ هایشان به این و آن بد و بی راه می گویند و گاهی آیه و حدیث هم می آورند و به ناکسان تاریخی مانند خودشان هم اشاره می کنند .
خدا شما را حفظ کند که آدم های خبیث را با دلیل سرِ جای شان می نشانید. اگر چه این ها نان شان در دعوا و مرافعه است.

سلام علیکم آقای چراغی گل
به حول و قوه الهی تا پاک شدن اسم این وبلاگ از زرندیه مسافتی نمانده :)

مری چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 19:44

بهرام جون دمت گرم

قربانت برادر

رفیقت چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 19:44

آقا مسولین با دفن شهدا در امامزادگان مخالف بودند به همین دلیل قرار بود این شهدای والامقام را در ضلع جنوبی پارک ملت مامونیه دفن نمایند که فعلا مکان به طور دقیق مشخص نشده و احتمالا قرار است در ایام فاطمیه این کار انجام گیرد.

ان شاءالله که در جوار امامزاده امیراباد دفن بشوند و وسعت شهر هم به یمن حضور این شهدای والا مقام بالا برود :)

میرجوادمیرگلوی بیات پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 00:45 http://mirjavad.blogfa.com

سلام.برادر من که از کلام شما برداشتی بغیر یک انسان نا فرهیخته نداشتم.حداقل مرام به خرج میدادی نقل قول ما را درست و کامل مینوشتی.من این جمله را که شما نوشته ای را نگفتم.دروغ گویی را خوب بلد شدید.به برکت کیهان و کیهانی ها

اولا سلام ، دوما من همچین برادری ندارم که اسب سفید آرزوهاش!!!! حسین رهجو باشه ، پس دیگه از این لفظ استفاده نکن لدفن !!
ما کیهانی ها ، ما مرید های حاج حسین شریعتمداری ، برامون قابل درکه که هرچی که به نفع شما نباشه اسمش میشه دروغ ، شیشه خورد کردن میشه دروغ ، روز عاشورا جیغ جیغ کردن میشه دروغ ، مسجد آتیش زدن میشه دروغ ، کتک زدن اونایی که ریش دارن میشه دروغ اینا همش دروغه ، برو پسر ، برو دنبال بازیت تو رو چه سیاست !!!
جلبک هستید دیگه ، کاریش نمیشه کرد
وقتی یه بی عرضه به اسم حسین رهجو براتون بشه میررررحسین، توقعی نمیشه ازتون داشت

در ضمن ، خودزنی نکن !!!! غیر از عبارت بالا رو توی وبلاگت نوشتی ؟
راستی ما کیهان ، شما اعتماد شما مردم سالاری شما شرق
خوشم میاد حاج حسین یه تنه خاری شده تو چشم یه دو جین روزنامه سلاح طلب!!!
نزار به مباحثه بپردازم و حرفایی بزنم که تسمه تایم پاره کنی !!!
سیبیل گذاشتی که ازت بترسن نمیدونی که شدی مایه مباهات و خنده ما !!!!
پس بیشتر از این شلوغ نکن و تو کار بزرگترها هم دخالت نکن

جواد مولائی پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 05:20 http://www.mamuniyehshahreman.blogfa.com

سلام! بابت عکس ها ممنون مثل همیشه عالی بود! نظرات این ننگ نامه زاویه رو خوندی؟ قلب ادم به درد میفته وقتی عده ای انقدر کوتاه فکر هستن! در بخش نظرات این ننگ نامه که نظراتش هم بی هویب هستن و به نظر میرسه همه توسط یک نفر نوشته شدن گفته شده که مامونیه شهید نداره و کلی توهین دیگه به مردم مامونیه! گفته شده که صفوف نماز جمعه مامونیه به 2 صف هم نمیرسه!یکی نیست به این کودن بگه اخه اگه این حرفا راست هم بود که شکر خدا دروغه!!کجاش برات خوشحال کننده و خنده داره؟ اگه توشیعه واقعی هستی کم بودن تعداد نمازگزارها برات خنده دار بود؟؟ یا شهید نداشتن مامونیه چیش تو رو خوشحال میکرد؟چطور اسم خودت را شیعه میزاری و مثل انگلیسی های قرون وسطی نژادپرستی میکنی!!(خدایا به حق حسینت همه مون روبه راه راست هدایت کن)

سلام آقا جواد ، مخلصیم
مشکل مملکت ما اینه که بعضیا سطح شعورشون با میزان سوادشون رابطه مستقیم داره
اونقدر بزدل هست ، جیگر اینکه خودش رو معرفی کنه نداره ، میترسه دیگه ، البته خب یه چیزه عادیه ها ، صد بار هم گفتم ، زاویه ای جماعت (بعضی هاشون) میدونه در برابر مامونیه حرفی برای گفتن نداره ها بازم از رو نمیره !!! اینم از اوناس که همیشه میزنن تو سرش ولی بازم قار قار میکنه

انقلابی پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 15:09

میگویم به اسامی که در بیسوادنامه زاویه ایها چاپ شده نگاه کنیم جنازه میرگلوبات پاچه خوار تنها .. وهمه زاویه های بیسواد که با پارتی بازیررییسشده اند رابدهیم تا در دارالمجانینشان دفن کنند که اینقدردنبال پیکر مطهر شهدا نباشند اینها بخودشان رحم نمیکنند ماچرارحم کنیم یاحسن

سلام علیکم ، برادر توهین نکن، اگر ما هم توهین بکنیم فرقمان با دیوارنویس چه میشود ؟

موید باشید

شهر خوبان پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 15:27

اقا حواد سلام اول اینکه تصاویرت رتبه اول را کسب کرد تبریک ان بنده خدا شاید اقا چراغی نباشد در هر صورت اجازه می خواستم فضا به سمت سویی نرود که مورد نظر اقای میرگلو بیات که دعواهای حیدری نعمتی بقول جناب نیکبخش پیش بیاید روزنامه بی هویت زاویه یک بحث است واقای میرگلوبیات بحث دیگر فراموش نکنیم که استاد طباطبایی وسید هادی طباطبایی و از همه مهمتر حضرت ایت الله میرمحمدی وبزرگان دیگر هم زویه ای هستند اگر به سمت سوی دیگری جز وحدت رویه پیش برویم اقای میرگلو بیات به هدفش رسید ه وبحران سازی پروژه سبز که ریختن اب به اسیاب دشمن است وهدف اقای میر گلو بیات جز این نبوده ونیست نتیجه داده . اقای همایون پیشنهاد این حقیر رسیدگی به جرم سنگین ایشان در مراجعه ذیل صلاح ودادگاه انقلاب است هرچه فضا پر اشوب شود بیهویت روزنامه بیسواد وبرادرش میگلو بیات سود می برند حقیر معتقد است حاکسپاری شهدای گمنام باید عامل یکدلی باشد نه تفرقه تشتت وبیفرهنگی ویا انچه که بی هویت وفتنه گر میخواهد قربان روی ماهتان محمد ساعدی

سلاااااااااااااام محمد آقای گل ، آقا ما تا آخرش هستیم ، دوست داریم زیاد زیاد

جمعی از جوانان مساجد زاویه جمعه 13 دی 1392 ساعت 23:56

سلام آقای همایون
از شما بعیده که این جوری جواب بدی و کل کل کنی .
ما هممون مال یه شهرستانیم چه فرقی میکنه زاویه یا مامونیه
نداره که.

از همه مهمتر اینکه ما هممون در درجه ی اول انسانیم و ملاک برتری افراد نسبت به یکدیگر تقوا و پرهیزکای است نه محل زندگی که در مرکز یک شهرستان باشد یا در یک روستای دور افتاده.

حالا شهدای گمنام رو زاویه دفن کنن یا مامونیه مگه فرقی هم داره؟

کسی که بخواهد از شهدا فیض اکمل رو خواهد برد حالا چه تو مامونیه باشد چه تو زاویه ویا هر جای دیگر .

این تفرقه ها فقط خواست دشمنان اسلام و مملکتمان است و هیچ سودی به حال ما و شما نداره.

خدا انشالله هممون رو به راه راست هدایت کنه و آخر عاقبت هممون ختم به خیر بشه.

دوست عزیز سلام علیکم ، خوبین ؟
بنده شروع کننده نبودم و اصلا هم خوش نداشتم که وارد این چنین بحثی بشم
ولی بعضی اوقات وقاحت بعضی دوستان (دور از جان شما و همشهریان عزیزتان) به حد کمال میرسه و ما هم نمیتونیم بعضی حرف ها رو بی جواب بزاریم...
یعنی واسمون سنگینه !!

س شنبه 14 دی 1392 ساعت 12:57

سلام
آقا ولشون کن سکوت کن
خیلی از اوقات سکوت نشانه آن است که از اینکه ما می گوییم و طرف مقابلمان متوجه نمی شود خسته شده ایم

سلام ،
سخته به کسی که برای نفهمیدن پول میگیره ، چیزی یاد بدی

زرندستان شنبه 14 دی 1392 ساعت 14:31 http://zarandestan-mahmanye.blogfa.com/

سلام بر برادر همایون . اینجانب برای همه ی وبلاگ ها ،با نام خود و گاهی با نام زرندستان کامنت می گذارم . شما براساس چه دلیلی یا شواهدی ، کامنتی را به نام اینجانب ثبت فرموده ، اظهارلطف کرده و پاسخ هم داده اید؟ من به آن وبلاگ ناشناس که همیشه درفکر تفرقه افکنی میان زرندی ها، مخصوصاً میان مامونیه و زاویه است و بارها علیه اینجانب اسائه ادب کرده، پاسخی نمی دهم. وی را به خدای خود واگذارکرده ام و اگر روزی قانونی جلوی هتاکی های وی راگرفت که چه بهتر و اگر گذر وی به دباغخانه نیفتاد، من به قیامت اعتقاد دارم ؛ او را نمی دانم ؛ در محضر خدا محاکمه خواهد شد. و متأسفانه، زیر نام مقدس بسجی هرکاری دلش می خواهد می کند و نمی دانم با چه پشتوانه ای حتی به امام جمعه ی شهر هم بی حرمتی می کند . 14 دی 1392

سلام علیکم ، آدمی است دیگر ، گاهی کودک درونش افسار وجودی اش را به دست میگیرد ، به دل نگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد