خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

ایستگاه CNG مامونیه زرندیه افتتاح شد×!×




نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 15:06

خدا امواتشون رو بیامرزه ما که فقیر شدیم بس بنزین سوزوندیم رفتیم پرندک گاز زدیم برگشتیم

من اسیر خنده امام جمعه ام خیلی قشنگ شده این عکس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 16:31

آره دست عکاسش رو باید طلا گرف

من چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 13:20

ثصویر و چهره عکس حاجاقا با اون لبخندشون مثل بچه هایی که زنگ مردم رو میزنن وفرار میکنن

زشته ها جدی عرض میکنم

سلام کاک بهرام
چند وقت باهات قهر بودم و خودتم خبر داری چرا ؟؟؟؟
اما امروز اومدم آشتی. تو رو به خاطر اون عکسهایی که قرار بود بگیری و نگرفتی بخشیدم مطالب این صفحه را کلا با پیشنهاد و انتقاداتش خوندم پسر راست میگن دیگه تو کجا و کلید کجا تو کجا و سلاطین و پادشاهان و نوکرانشون کجا ما رو فقط آسید علی خودمون رو عشقه می دونی که حضرت آقا رو میگم اینقد باهاش صمیمی هستیم که نیاز به امثال این افراد و نوکراشون نداریم و برخی کاسه لیسها که جای خود داره. فقط یه چیز کسانی که به این بنده خدا رأی دادن چقدر بودن و چرا به حرف ایشون در خصوص انصراف از رایانه ببخشید آریانه نه بابا اصلا همون عمل نکردن و انصراف ندادن آخه زشته مرید کسی باشی و عمل نکنی ما که به ایشون رأی ندادیم و رأی ما شخص دیگه ای بود در ضمن بار آخری است که هشدار میدم باشه تا بعد

سلام علیک ، میخوامتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد