خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

چرا انقلاب کردیم ؟ ×!×

اگر قرار بود حکومت کاری به بهشت و جهنم مردم نداشته باشد :

غلط کردید که انقلاب کردید پهلوی هم کاری نداشت

کدخدا هم بیشتر از روحانی اونو تحویل میگرفت

خط پروازی تهران-نیویورک هم برقرار بود

بهتر از ظریـف انگلیـسی حرف میزد

پول ایران ارزش جهانی داشت

پولدارتر از روحانی هم بود

خوش تیپ‌ تر هم بود

خلبان هم که بود

زِر هم نمی‌زد

بازم بگم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
غلامرضا جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 23:48

واقعا ک خیلی بی ادب هستی. زرم خودت داری میزنی نه روحانی..
لیاقت شماها همون شاهه بی غیرته . تو سنت قد نمیده ک دیده باشی شاه و اطرافیانش چه غلطایی میکردن.

شما خوبی ، اصن نگرفتی من چی چی گفتم

غلامرضا شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 12:39

توهر وقت خودت فهمیدی چی گفتی برا مام توضیح بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد