خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

عذرخواهی ×!×

سلام خسته نباشید

عـازم مشهدالرضا(ع) هستم و دعاگوی همه دوستان و بزرگواران،

علی الخصوص افـــرادی که چشــم دیــدن بنــده رو ندارنـد.

ان شاءالله پس از بازگشت همه عکس ها رو روی وب قرار می دم.

مخلـص همه 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام علیکم
حاج بهرام یکی به دشمنان قسم خورده ات اضافه شد اون یک نفر من هستم
من هم عزم شمال کشور هستم اما مطلب رو تو وب قرار دادم منتظر عکسهای شما بودم چون من درگیر کار دیگری بودم فرصت عکاسی نداشم
التماس دعا دارم ولی وای به حالت اگر برگردی

میخامتاااااااااااااااااا

بی کار شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 08:26

سلام :بی معرفت ترسیدی تو مراسم تشییع شهدای گمنام بگی عازمم سوغاتی بخواهیم بیاری ، نایب الزیاره نباشی زیارتت قبول نمیشه :از شوخی گذشته سلام مارو به آقا برسون بگو این آدم بی کار بد گرفتاره
دستمونا بگیره

بروبچ ثارالله فراموش نمیشن آقای بیکار

هادی بیابانی شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 10:03

سلاااااااااام دوست خوب من التماس دعا دارم از طرف منم زیارت کن رفیق

ماموریت با موفقیت انجام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد