خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

جشن ولادت امام رضا در مامونیه×!×

یه کلیپ 2 دقیقه ای از جشن ولادت امام رضا(ع)

این کلیپ رو خودم از فاصله 40 متری جایگاه گرفتم

از روی ماشین آتش نشانی، حرفه ای نیست،

قصدم فقط ثبت لحظه ها بود

دوتا کلیپ دیگه هم میزارم

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 13:44

سلام هنرمند جوان

دستخوش بابا خودتونو دست کم گرفتید؟؟

همزمان با شما نصف جمعیت حاضرمشغول ضبط

بودندبه هر شکل اما وقتی ما ترجیح میدیم

کلیپهای انتخابی شمارو ببینیم دلیل مهارت و توانمندیهاتونه

تبریک به خاطر حسن سلیقه تون

موید باشید

سلام بانو

زیاد زیاد مخلصیم
تشکر میکنم از شما

سید شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 23:17

سلام واقعا شهداری با صرف این همه بودجه چه کار بزرگ فرهنگی انجام داده برای شورا و شهرداریمون متاسفم

سلام علیک، متاسف باشی یا نباشی نه برا من مهمه، نه برای شورا و شهرداری
هرکی بیاد هرکاری کنه یه سری بنی اسرائیلی داریم که زرت و زرت گیر بدن
شمام جزو همون دسته اید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد