خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

تشییع شهدای گمنام مامونیه×!×

سلام علیکم

برای مشاهده تصاویر مربوط به

مراسم تشییع شهدای گمنام شهر مامونیه در دو قسمت

روی لینک های زیر کلیک کنید

قسمت اول

قسمت دوم

تعداد عکس های قسمت اول : 72

تعداد عکس های قسمت دوم : 85 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام علیکم
استاد گرامی جناب آقای بهرام همایون،
بدینوسیله از زحمات جنابعالی طی ایامی که شهدای عزیز و گمنام در شهر ما مأمونیه، به خاک سپرده شدند تشکر و قدردانی به عمل می آید.
امیدوارم همواره در کار خود موفق و پیروز باشید
روابط عمومی هیأت عاشقان ثارالله مأمونیه

سلام عزیز دلم، خیلی مخلصیم، میخوامتا

خزان دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 23:37

سلام
تقدیم به شهید گمنام:
مقدسترین واژه را با دفاعت سرودی

که شاعرترین عصرشعرشبیخون توبودی

تو عادلترینی که در شهرخود زاده گشتی

ودر شهر من یک شبی عاشقانه غنودی...

سپاس از تلاشتون سرباز خوب امام زمان

ایــول، عالی بود ، مخلصات

مرکز نیکوکاری دارالحسن (ع) سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 17:31

باسلام و وقت بخیر.
با مطلب خبر جدید درمورد ایستگاه فرهنگ وکتاب بروز هستیم.
چنانچه دغدغه فرهنگ دارید با حضور پررنگ خود ما را در این امر یاری فرمایید.

سلام بر شما، تبریکات فراوان، چشم

علیرضا مولایی چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 13:30 http://alireza-m.blog.ir

سلام
خیلی دیر گذاشتی ولی عالی
یه عکسه سایز اصلیشو میخوام
میفرستی؟

سلام، حجم عکسا بالاست
حرفتون درسته، ولی خب سعی
میکنم زودبه زود عکس بزارم
چشم، چندتا عکس پوستری برای دانلود میزارم
ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد