خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

عید قربان مبارک ×!×

نشانم ده صراط روشنـم را

خودم را، باورم را، بـودنم را

خداوندا من از نسـل خلیـلم

به قربانگاه می آرم «منم» را

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
 عید قربان عید بندگی مبارک 

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا یکه تاز شنبه 12 مهر 1393 ساعت 14:49

سلام جیگرمون رو خون کردید

حالا نمیشد عکس این بره معصوم رو نمیذاشتید

فقط شعر مینوشتید؟؟؟؟؟؟

عید شما هم مبارک التماس دعا

عشق منه این ببعی پارسال هم گذاشتمش

یکه تاز شنبه 12 مهر 1393 ساعت 19:41

درودی بی پایان

بارالها

مقدر فرما آنچه ذبح می شود نفسانیت من باشد

به پای ربانیت تو

عیدتان مبارک

مرضیه شاکر یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 01:55 http://yaghinegomshodeh.blogfa.com/

سلام و عید برشما مبارک
ارزو می کنم به یادم بماند در چنین روزی امام نازنینم به چه هدفی رزم را بر نیایش مقدم دانست....

مرضیه شاکر یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 02:06 http://yaghinegomshodeh.blogfa.com/

راستی این ببعی تون چقدر قشنگ جست گرفته....!!!!!!

عکاسش کارش درست بوده

سلام علیکم
اول اینکه این روزعزیز را به شما تبریک می گویم
کاک بهرام بهتر بود اول والپیری از عید قربان قرار می دادید و سپس این بره تپل مپل رو.
راستی بره داره با کی قایم موشک بازی می کنه که چشم گذاشته تازه داره داغالی(جرزنی امروزی) می کنه و دید می زنه!!!!

مرتضی یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 21:50

سلام حاج بهرام
عیدت مبارک
شادمون کردی,ان شالله همیشه شاد باشی

سلام، مخلص

ناصر صلاح شنبه 19 مهر 1393 ساعت 06:47 http://nasersalah.blog.ir

سلام اقا بهرام
عید غدیر پیشاپیش مبارک
دست حق به همراه

سلام بر شما، همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد