خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

چرا ؟؟؟×!×

بنده به برادر نجارلو زیارت قبول میگم و امیدوارم که صفا کرده باشند

قربون شکل ماهشون هم میشم 

ولی آقای هیات شهدای گمنام و برادر محترم مسئول بسیج !

چرا حضرت حجت الاسلام والمسلمین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا یکه تاز دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 17:52

سلام

خبر خوبی بود

زیارتشون قبول

امیدوارم زیارت سروران بهشت و تشرف به زیباترین قطعه ی بهشت بزودی قسمت شما باشد

یا علی

نفس دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 21:33 http://dehkade-dokhtarane.blogfa.com

سلام آقای همایون به وبلاگ من هم یه سری بزنید خوشحال میشم....در ضمن عکس ها و مطالبتون خییلی عالی بودند...

سلام به شما، با اشتیاق فراون میپذیرم

امیر دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 22:09

سلام دادازیارتش قبول هر چی فکر میکنم نمیدونم چرا بعدا دیدی منا تو گوشم یواشکی بگو

سلام، بدبختی هامون یکی دوتا نیس که هم از خودی میخوریم، هم از نخودی

نفس سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 14:33 http://dehkade-dokhtarane.bogfa.com

خیلی ممنون که به وبلاگم اومدید و نظر گزاشتید...
لینکتون کردم...
راستی من شنیدم دو نفر از بازیکن های فوتسال مامونیه به عنوان بازیکن برتر در مسابقات کشوری انتخاب شدند ولی تو هیچ وبلاگی که مال مامونیه باشه ، ندیدم که این خبر رو گذاشته باشن ...از شما میخوام که پیگیری کنید و این خبر رو تو وبلاگتون بزارید...هر چی باشه افتخار های شهرستانمونن...

سلام، تا دقایقی دیگه اعلام میکنم
در ضمن ، با افتخار لینک شدید

عشقم چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:18

نوشتن بینن فضولش کی هستش

فضولش منم ، بی تربیوت

خخخخخخخ شنبه 3 آبان 1393 ساعت 13:04

یعنی انقدر بی کار موندید که گیر دادید به نوشته ی یه بنر؟؟؟!انقدرررررر؟!
خب چه اشکالی داره؟حضرت حجت الاسلام والمسلمین؟اصلا اشکالم داره به شما چه برادر من؟
یعنیا!!!عجججججججب ادمایی پیدا میشن!!!

هنوز موجودات بی نام و نشان وجود دارن ؟؟؟؟
بابا از چی میترسی ؟؟؟ نمیخورمت که

خخخخخخخ شنبه 3 آبان 1393 ساعت 15:23

یعنی انقدر نتونستید جواب سوالات من رو بدید که به نام ونشان بنده پرداختید؟؟!
انقدرررررررررررررررررررررررررررررر؟!!

سوالی نکردید که جواب بدم
من به هرچیزی گیر میدم
به همه چیز
به هرچیزی که دلم بخواد
این دفعه نظرت رو اکسپت میکنم
دفعه بعد از این خبرا نیست که بخوای بیایی اینجا خوشمزه بازی در بیاری
شیرفهم شدی ؟ یا بزنم یه شبکه دیگه ؟

خخخخخخخ شنبه 3 آبان 1393 ساعت 18:06

سکووووووووووووووووووووووووووووووووووت

آفرین، ببند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد