خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

کاروان نمادین اسرای شام (قسمت دوم)

 سلام علیکم 

برای مشاهده تصاویر مربوط به

کاروان نمادین اسرای شام (قسمت دم) اینجا کلیک کنید.

تعداد عکس ها : 67

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا یکه تاز یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 20:25

سلام برادر گلم

خسته نباشید و دست مریزاد عبارتهای حقیر و ناقابلی اند برای تلاش ارزنده تان

هنرتان جاودانه و پیروزیتان روز افزون

خدا قوت

سلام علیک، مخلصیم

سلام علیکم
این طور که پیداست به کاری که می کنی اعتقاد داری و این خیلی خوب است من به تلاشهای صادقانه شما آفرین می گویم و خشته نباشید. امیدوارم مسئولین امر شما را ببینند و تلاشهای شما را ارج نهند ارگانهایی مثل تبلیغات اسلامی و ارشاد باید به شما افتخار کنند که چنین جوانی رایگان خود را وقف این امور نهاده و حتی ریالی از جایی دریافت نمی کند احسنت برادر همایون. آفرین به این همت و تلاش. مأمونیه به جوانانی مثل شما نیاز دارد قصد هندوانه زیر بغل گذاشتن برای شما را ندارم که خود مرا به خوبی می شناسی. امیدوارم روزی دیده شوی

بزار این دهن ما بسته بمونه

امیر یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 21:32

سلام بر داداش گلم مثل همیشه زیبا عکس میندازی کلا همه کارات زیبا میباشد مخصوصا مجری گریت فقط اگرخواستی عکسهای روز اربعین رابزاری اون شعری راکه روز اربعین خوندی رابی زحمت بزار من بیرون بودم همه میگفتن قشنگ بوده

عشقی ، رو چشمم

.. پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 13:13

ببخشید اقای همایون میشه عکس حافظ وظیفه دار رو حذف کنین ؟؟؟

سلام به شما، ببخشید من نمیشناسم این فردی که میگید عذر میخوام،
بگین چندمین عکسه، بنده در خدمتم
پوزش بنده رو بپذیرید

.. یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 14:34

اگ حذفش کنین ممنون میشن
49عکسه
بازم متشکرم

چشم، پاک شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد