خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺
خط خطی های ذهن من !×!

خط خطی های ذهن من !×!

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی !! ☺

رژه ­ای به قامت حراج عزت ملی ...

رژه ­ای به قامت حراج عزت ملی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
بیطرفم من دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 16:12

وقتی اقا میگه به تیم مذاکره کننده اطمینان دارم یعنی چی پس ؟!

خوب شد دولت تزویر اومد رو کار، تا بعضیا ولایت مدار بشن

اولا نمیگه !!! میفرمایند!!!
دوما، آقا چند دفعه گفتند ن به مذاکرات خوشبین نیستم؟؟؟؟
سوما ! شما دوست عزیز از چی میترسین که با مشخصات خودتون نظر نمیزارین؟؟؟

یعنی اینقدرررررررررر اوضاع دولت وخیمه که حامیانش یه جور خجالت میکشن خودشون رو نشون بدن ؟؟؟؟

امیر دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 18:38

سلام داش بهرام هیچک جلیلی نمیشد دمش گرم ایرانی وایرانی راتحقیرنکرد

نیما پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:21

چه چرت

:)

نیما دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 18:44

http://nim93rashidi.blogfa.com/ وبلاگ خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد